Η ομάδα της Williams τερματίζει τελευταία από το 2018 μέχρι σήμερα στη Formula 1, κερδίζοντας μόλις έναν βαθμό στις δύο περασμένες σεζόν. Ωστόσο, μην περιμένετε... κριτική από τους Financial Times! Η διοίκηση της Williams ανακοίνωσε πως η εμπορική συνεργασία με τη φημισμένη εφημερίδα ανανεώθηκε και για τη φετινή χρονιά, η οποία θα είναι η τρίτη της χορηγίας και της σύμπραξης σε θέματα μάρκετινγκ και καινοτομίας.
Οι οικονομικοί όροι, ως συνήθως, δεν δημοσιοποιήθηκαν. Αυτό που αναφέρθηκε επισήμως ήταν πως το λογότυπο των F. T. θα παραμείνει και στα δύο μονοθέσια της ομάδας για τη σεζόν που αρχίζει τον Μάρτιο. Η συνεργασία επιτρέπει στην ομάδα από το Ηνωμένο Βασίλειο να αποκτήσει πρόσβαση σε ολοκληρωμένες λύσεις διαφήμισης και χορηγιών, αλλά προβλέπει και εκατέρωθεν προτάσεις μάρκετινγκ.
Επιπλέον, οι δύο πλευρές θα εξακολουθήσουν να συνεργάζονται και στο φόρουμ Sports Innovators Series, το οποίο δημιουργήθηκε το 2020 και διοργανώνει συζητήσεις για τομείς του αθλητισμού που αναδιαμορφώνονται τόσο από τις νέες τεχνολογίες όσο και από την πανδημία του κορονοϊού. Ο εμπορικός διευθυντής της Williams, Τιμ Χαντ, σχολίασε πως «η συμφωνία μάς επιτρέπει να μεγαλώνουμε την επωνυμία μας παγκοσμίως». Ο διευθυντής μάρκετινγκ των Financial Times, Ντέιβιντ Μπατλ, πρόσθεσε ότι «συνεχίζουμε με τη Williams τη συνεργασία για ανάπτυξη εμπορικών λύσεων, σε μία νέα εποχή για την ομάδα».