Ο Luc Donckerwolke, President του Hyundai Motor Group, θα αναλάβει τη θέση του Chief Design Officer (CDO), επικεφαλής του Global Design Division. Διατηρεί επίσης τον τρέχοντα ρόλο του ως Chief Creative Officer (CCO), καθοδηγώντας όλες τις σχεδιαστικές πτυχές για τις μάρκες του Hyundai Motor Group, συμπεριλαμβανομένων των τομέων μελλοντικής κινητικότητας, AAM και Robotics.
«Στην 32χρονη καριέρα μου ως σχεδιαστής αυτοκινήτων, τα επιτεύγματά μου αναδείχθηκαν από την ομαδική δουλειά του οργανισμού μου. Πιστεύω ότι ο ρόλος μου είναι να δημιουργήσω ένα περιβάλλον στο οποίο οι σχεδιαστές να μπορούν να είναι δημιουργικοί και να ηγούνται των μεταμορφώσεων», δήλωσε ο κ. Donckerwolke.
«Είμαι βέβαιος ότι ο νέος οργανισμός θα επιτρέψει στον Όμιλο να συνεχίσει να ηγείται στον καθορισμό του μέλλοντος της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως».
Το νέο Global Design Division θα περιλαμβάνει το Hyundai & Genesis Global Technical Unit, με επικεφαλής τον SangYup Lee (φωτ. επάνω), Executive Vice President και Head του Hyundai & Genesis Global Design και το Kia Global Design Technical Unit, με επικεφαλής τον Karim Habib (φωτ. κάτω), Executive Vice President και Head του Kia Global Design.
Οι δύο επικεφαλής, που έχουν ήδη διακριθεί για την ενίσχυση της αξίας της μάρκας μέσω της σχεδιαστικής τους δουλειάς, θα ηγηθούν τις σχεδιαστικές κατευθύνσεις της μάρκας τους, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι κάθε μάρκα θα διαφοροποιείται.
Παράλληλα με τις οργανωτικές αλλαγές, ιδρύεται ένα νέο Κέντρο Σχεδιασμού Genesis, επιτρέποντας σε κάθε μάρκα του Ομίλου - Hyundai, Kia και Genesis - να επωφεληθεί από το δικό της ύφος σχεδιασμού και να δημιουργήσει μια ισχυρή σχεδίαση Ταυτότητα.
H σχεδιαστική φιλοσοφία του «Sensuous Sportiness»
Ο Simon Loasby, Vice President, ο οποίος έχει ηγηθεί στο παρελθόν ενεργειών που καθιέρωσαν τα σχεδιαστικά της γκάμας Hyundai IONIQ και της μάρκας N, αναλαμβάνει επικεφαλής του Hyundai Design Center.
Παράλληλα, ο Ilhun Yoon, Vice President, θα ηγηθεί του νεοσύστατου Genesis Design Center. Ο κ. Yoon είναι γνωστός για τα έργα του σχετικά με το Genesis X Trilogy και τον σχεδιασμό της γκάμας Genesis καθώς και το μελλοντικό σχεδιαστικό όραμα της μάρκας Genesis. Ο κ. Yoon θα επικεντρωθεί στη δημιουργία σχεδίων που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών της Genesis.
H Hyundai Motor Europe
Η Hyundai Motor Europe HQ ιδρύθηκε επίσημα το 2000 με την έδρα της στο Offenbach της Γερμανίας. Αποτελεί την περιφερειακή έδρα που είναι υπεύθυνη για περισσότερες από 47 χώρες με παραπάνω από 2.280 σημεία πώλησης, λαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 4,8% το 2022 (στοιχεία ACEA).
Το 72% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην Ευρώπη είναι μοντέλα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στην Ευρώπη για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών - και εξυπηρετούνται από την εκτεταμένη ευρωπαϊκή υποδομή της εταιρείας. Αυτή περιλαμβάνει δύο εργοστάσια που εξυπηρετούν κυρίως την Ευρώπη: στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία.
Το 2021, η Hyundai Motor Company εδραίωσε τη θέση στην ηλεκτροκίνηση με το λανσάρισμα του πλήρως ηλεκτρικού μεσαίου μεγέθους μοντέλου IONIQ 5, που βασίζεται στην πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Motor Group.
Μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2022, περισσότερο από το 16% των αυτοκινήτων Hyundai που πωλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων (ZEV), συμπεριλαμβανομένου του IONIQ 5 και του πλήρως ηλεκτρικού Β SUV KONA Electric - καθιστώντας τη Hyundai έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές όσον αφορά το μερίδιο του στόλου καθώς και τις συνολικές πωλήσεις οχημάτων μηδενικών ρύπων στην Ευρώπη, καθώς η εταιρεία οδηγείται να γίνει πάροχος λύσεων Smart Mobility.
Τα πρωτότυπα οχήματα της Hyundai Prophecy και SEVEN δείχνουν ήδη τι στοχεύει να πετύχει η εταιρεία με τα επερχόμενα μοντέλα IONIQ. Περισσότερο από το 75% της γκάμας της Hyundai στην Ευρώπη είναι πλέον διαθέσιμη σε ηλεκτροκίνητη έκδοση. Η Hyundai προσφέρει το μοναδικό της πακέτο πενταετούς εγγύησης απεριόριστων χιλιομέτρων σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες πενταετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδική βοήθεια και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων.