Από το λανσάρισμά του το 1980, το Renault Master καθιερώθηκε ως ένα από τα κορυφαία μοντέλα στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Έχοντας πουλήσει 2,4 εκατομμύρια «κομμάτια», σε περισσότερες από 50 χώρες, το Master καταγράφει πωλήσεις ρεκόρ κάθε χρόνο από το 2014!
Προκειμένου, τώρα, να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το νέο Master – πέραν της προφανούς νέας σχεδίασής του – αποκτά νέας τεχνολογίας κινητήρα diesel Twin Turbo, καμπίνα με πολλαπλές δυνατότητες εξατομίκευσης και συνδεσιμότητας και αυξημένη ανεση στην οδήγηση.
Ανανεωμένο, λοιπόν, μέσα - έξω το νέο Master προσφέρει αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών - υιοθετώντας τα πρότυπα των επιβατικών οχημάτων - με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το νέο Master διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα του οδηγού, στην κατηγορία του (έως 105 λίτρα). Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, το cockpit έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας, μεταξύ άλλων, το νέο τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο. Διαθέτει επίσης ένα ευρύχωρο συρτάρι «Easy Life» 10,5 λίτρων, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες είναι οι αποτελεσματικές λύσεις πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης: R-LINK Evolution και Media Nav Evolution (συμβατό με Android Auto™ και Apple CarPlay™, ανάλογα την έκδοση).
Επί της ουσίας τώρα, το Renault Master διατίθεται σε 3 ύψη, 3 μήκη και ωφέλιμο όγκο από 8 έως 14,8 m3. Διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8,0 – 14,8 m3.
Το νέο Master διαθέτει επίσης αναβαθμισμένο από την άποψη της λειτουργικότητας χώρο φόρτωσης για να μπορούν οι επαγγελματίες να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες με: νέο φωτισμό LED, που εξασφαλίζει 5 φορές μεγαλύτερη ισχύ φωτισμού στο εσωτερικό, νέες εργονομικές λαβές για διευκόλυνση της εισόδου και της εξόδου από το όχημα (μία τουλάχιστον στο πίσω μέρος, δύο στις εκδόσεις με μία συρόμενη πόρτα και τρεις αν υπάρχουν δύο συρόμενες πόρτες), οι οποίες είναι ιδανικά τοποθετημένες για εύκολη πρόσβαση από το πίσω μέρος και από το πλάι.
Το νέο Master είναι εφοδιασμένο με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα στις ανάγκες του επαγγελματία. Ο νέος αυτός turbodiesel πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D - FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo. Έχει δε αυξημένη ισχύ - 135 ίππων - και ροπή 360 Nm, κάτι που σημαίνει αυξημένη ελκτική ικανότητα, εξασφαλίζει δε παράλληλα και σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως το 1,0 λίτρο/100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).
Το νέο Renault Master, που παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στο Batilly της Γαλλίας (όπως και οι προκάτοχοί του από το 1980) θα το βρείτε ετοιμοπαράδοτο στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Renault σε όλη την Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο, μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα: https://www.renault.com.gr/cars/newmaster/index.html