Η κλασσική χρονομίσθωση αυτοκινήτων στην Γερμανία, έχει ξεπεραστεί πλέον κατά πολύ από τις προσφορές leasing αναφέρει σε ρεπορταζ της η Deutsche Welle. Όπως εξηγεί ο Ντάνιελ Ισικάβα, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρίας Lyght Living Furniture Leasing, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, αλλά και λόγοι βιωσημότητας, καθιστούν το leasing ως πρώτη επιλογή.
Το leasing ενδιαφέρει κυρίως τους νέους, συμπληρώνει. Κατά την εκτίμηση του Ντάνιελ Ισικάβα η πανδημία είχε επίδραση στις ανάγκες καταναλωτών και επιχειρήσεων: «Με τον κορωνοϊό συνειδητοποιήσαμε ότι είναι πιο δύσκολο να σχεδιάσεις τη ζωή σε βάθος χρόνου. Αρκετοί πελάτες δεν θέλουν πια να δεσμεύονται μακροπρόθεσμα».
Υπάρχουν ωστόσο και καταναλωτές, οι οποίοι δεν θέλουν πια να αποχωριστούν αυτό που μίσθωσαν, δηλώνει ο Ντίτερ Σιμάνσκι, ιδρυτής της εταιρίας Bee-Rent από την Κάτω Σαξονία, η οποία ενοικιάζει από το 2015 ολόκληρα σμήνη και κυψέλες μελισσών. Θεωρεί ότι όταν η μελισσοκομία σε κερδίσει δεν μπορείς πια να ζήσεις δίχως μελίσσια: «Για το λόγο αυτό ελάχιστοι πελάτες μας επιστρέφουν τα σμήνη». Στους πελάτες του ανήκουν κυρίως επιχειρήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν την παραγωγή μελιού για διαφημιστικούς λόγους. Εκτός αυτού ο τρύγος του μελιού είναι σημαντικό γεγονός για μια επιχείρηση και τους εργαζόμενους, προσθέτει ο Ντίτερ Σιμάνσκι.