Το ηλεκτρονικό εμπόριο βοήθησε στην αύξηση του εισοδήματος των Κινέζων αγροτών, συνεισφέροντας στις προσπάθειες της χώρας για την αναζωογόνηση των αγροτικών περιοχών, σύμφωνα με το υπουργείο Γεωργίας και Αγροτικών Ζητημάτων.
Το 2019, οι λιανικές πωλήσεις προϊόντων μέσω διαδικτύου καταγράφηκαν περίπου στα 400 δισεκατομμύρια γουάν (περίπου 61,9 δισεκατομμύρια δολάρια), όπως δήλωσε ο Ζενγκ Γιάντε αξιωματούχος του υπουργείου.
«Αρκετοί αγρότες στην Κίνα έχουν στραφεί σε βίντεο μικρής διάρκειας ή σε ζωντανές μεταδόσεις για την πώληση των προϊόντων που παράγουν, ενώ καταφέρνουν να πωλήσουν τα προϊόντα τους σε υψηλές τιμές», είπε ο Ζενγκ.
Οι συνθήκες για την ανάπτυξη του αγροτικού ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των υποδομών επικοινωνιών και διαχειριστικής υποστήριξης, βελτιώνονται συνεχώς κατά τα τελευταία χρόνια, ενώ η κάλυψη των χωριών με δίκτυο 4G φτάνει σε ποσοστό 98% στη χώρα, σύμφωνα με το ίδιο υπουργείο.
Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια άνθρωποι εμπλέκονται στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στις αγροτικές περιοχές, συγκροτώντας μία σημαντική δύναμη, για την υποστήριξη της ανάπτυξης του αγροτικού τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου.