Αυξήσεις στα δρομολογημένα δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη μετά τη σταδιακή ενσωμάτωση των νέων οδηγών, όπως παρατηρήθηκε κατά τη συνάντηση εργασίας που πραγματοποίησε (15/1) η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), στα γραφεία του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη.
Κατόπιν πρωτοβουλιών της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, διαπιστώθηκε η βελτίωση της επιχειρησιακής δυνατότητάς του, στο σύνολο του δικτύου του, με τη σταδιακή ενσωμάτωση των νέων οδηγών στα αστικά λεωφορεία της πόλης, και συζητήθηκε ο περαιτέρω σχεδιασμός για την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
«Οι νέοι οδηγοί που προσλαμβάνει ο ΟΑΣΘ, για πρώτη φορά από το 2011, έχουν ήδη αναλάβει υπηρεσία. Λεωφορεία καθηλωμένα στα αμαξοστάσια, λόγω έλλειψης προσωπικού, ξαναβγήκαν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης», όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, για να συμπληρώσει:
«Το αποτέλεσμα είναι να κυκλοφορούν περισσότερα από 300 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, σήμερα, για πρώτη φορά μετά από δύο έτη. Κάνουμε ένα πρώτο βήμα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών στη Θεσσαλονίκη. Με την προμήθεια 110 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο και φυσικά, με τη λειτουργία του Μετρό, το δεύτερο εξάμηνο του 2024, προχωράμε στη σταδιακή αποσυμφόρηση του προβλήματος της κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη. Με σχέδιο, μεθοδικότητα και σκληρή δουλειά κάνουμε πράξη τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής των πολιτών».
«Στον τομέα των Μεταφορών, σε πλήρη συνεννόηση με τους τοπικούς φορείς της Θεσσαλονίκης, εργαζόμαστε σκληρά, προκειμένου να βελτιώσουμε το συγκοινωνιακό έργο της πόλης. Το αποτύπωμα της δουλειάς μας είναι ήδη ορατό, με τη λειτουργία τεσσάρων νέων λεωφορειακών γραμμών Express, που προσφέρουν συνολικά 160 νέα δρομολόγια. Με την ενσωμάτωση του συνόλου των 150 οδηγών για τον ΟΑΣΘ προχωράμε σε ένα ακόμα βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών, ενώ σε τρείς μήνες τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κινούνται στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Ήδη, μάλιστα, προχωρά η αντικατάσταση 16 παλαιών μισθωμένων λεωφορείων του ΟΑΣΘ (100 θέσεων) με νεότερα αρθρωτά (150 θέσεων). Μέριμνά μας είναι η συνεχής βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, όπως έχουμε δεσμευτεί, κατ’ εντολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη», προσέθεσε, από την πλευρά της, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.
«Ο ΟΑΣΘ πλέον πατάει γερά στα πόδια του, οι πολίτες και οι επισκέπτες δικαιούνται καλύτερες αστικές συγκοινωνίες, εργαζόμαστε καθημερινά και επίμονα για να τους δικαιώσουμε», τόνισε από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνος Ταγγίρης.
Πηγή φωτ.: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, χωρίς τους νέους οδηγούς, είχαν δρομολογηθεί, κατά μέσο όρο, 251 λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Με την ενσωμάτωση 115 από τους συνολικά 150 νέους οδηγούς, σήμερα κυκλοφορούν 305 λεωφορεία. Δηλαδή, σημειώθηκε μία αύξηση σε ποσοστό 21,5% στο πλήθος των δρομολογημένων λεωφορείων του Οργανισμού.
Υπενθυμίζεται, ότι, παράλληλα, σε κυκλοφορία βρίσκονται και 195 λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο στην περιοχή ευθύνης Ο.Σ.Ε.Θ. Συνολικά, τον Φεβρουάριο θα βρίσκονται δρομολογημένα 500 οχήματα στους δρόμους της πόλης.
Ειδικότερα:
Τα επιπρόσθετα λεωφορεία ενισχύουν όλο το δίκτυο του ΟΑΣΘ. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση.
Συγκεκριμένα, ενισχύθηκαν έως 33% οι γραμμές:
- Γραμμή 5, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Κρήνη – Βενιζέλου
- Γραμμή 6, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά – Βενιζέλου
- Γραμμή 12, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Κάτω Τούμπα
- Γραμμή 14, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Τούμπα – Ν.Σ. Σταθμός
- Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
- Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Πανεπιστήμια
- Γραμμή 32, που εκτελεί το δρομολόγιο Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους
- Γραμμή 34, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους.