Coca - Cola: Νέες επενδύσεις για το λανσάρισμα της Caffe Vergnano

Coca - Cola: Νέες επενδύσεις για το λανσάρισμα της Caffe Vergnano

Σε νέες επενδύσεις στον τομέα του καφέ και συγκεκριμένα για το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά HORECA αλλά και στη λιανική το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Caffè Vergnano, θα προβεί η Coca - Cola Τρία Έψιλον.

Όπως ανέφερε στο Liberal,  η γενική διευθύντρια της Coca - Cola Τρία Έψιλον για την Ελλάδα και την Κύπρο, Μαρία Αναργύρου - Νίκολιτς, «οι επενδύσεις αυτές δεν έχουν συμπεριληφθεί στο αρχικό επενδυτικό πλάνο για τη διετία 2022-2023 το οποίο ανέρχεται σε 75 εκατ.ευρώ, αλλά αφορούν επιπλέον κεφάλαια, καθώς απαιτούνται σημαντικά ποσά τόσο  για τον εξοπλισμό των συνεργαζόμενων καταστημάτων και επιχειρήσεων, όσο και για προώθηση και μάρκετινγκ καθώς και για εκπαίδευση των συνεργατών».  

Στόχος της εταιρείας μέσα στην ερχόμενη τριετία τα συνεργαζόμενα καταστήματα με αντικείμενο τα προϊόντα της Caffe Vergnano είναι να φθάσουν τα 1.000 από 100 που είναι σήμερα. 

Αναφερόμενη στην επίσημη έναρξη της συνεργασίας της Coca - Cola Τρία Έψιλον με την Caffe Vergnano, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης παρουσίασης, η Μαρία Αναργύρου -  Νίκολιτς  τόνισε ότι η επωνυμία Caffè Vergnano είναι μια εξαιρετικά σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας καθώς εστιάζει έντονα στον κλάδο HoReCa, που αποτελεί κινητήριο δύναμη ανάπτυξης τόσο για τον ίδιο τον όμιλο όσο  και για τους πελάτες του. Παράλληλα η Caffè Vergnano ενισχύει την ευελιξία του 24/7 χαρτοφυλακίου του ομίλου  δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει ένα χαρτοφυλάκιο καφέ που καλύπτει μια ευρεία γκάμα προτιμήσεων των καταναλωτών. 

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Caffe Vergnano, Carolina Vergnano, αναφερόμενη στη συνεργασία των δυο εταιρειών επεσήμανε ότι η  ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή στην εταιρεία.  Xάρη στη συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες. Συνδυάζοντας την εμπειρία, το δίκτυο και την τεχνογνωσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με την κληρονομιά του καφέ, τα διακεκριμένα προϊόντα και τη βαθιά γνώση του κλάδου, συνθέτουμε τα κατάλληλα εφόδια για να επιταχύνουμε την επέκτασή μας και να φέρουμε τον αυθεντικό καφέ espresso στους Έλληνες καταναλωτές. Απαντώντας, δε, σε σχετική ερώτηση, ανέφερε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει σκέψη για διεύρυνση της συμμετοχής της Coca Cola - Τρία Έψιλον στο μετοχικό κεφάλαιο και η απόφαση είναι το ποσοστό να παραμείνει στο 30%. 

Ο Πρόδρομος Νικολαϊδης, Coffee Business Director του ομίλου Coca Cola - Τρία Έψιλον, 

υπεύθυνος για 29 χώρες χαρακτήρισε τον τομέα του καφέ ως ένα μεγάλο στοίχημα για τον όμιλο, λόγω της ιδιατερότητάς του σε σχέση με τα μη αλκοολούχα ποτά. Ήδη το brand Caffe Vergnano έχει λανσαρισθεί σε 14 αγορές και η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή προσπάθεια για περαιτέρω ανάπτυξή του. 

Η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits και Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τόνισε ότι η συνεργασία με την Caffe Vergnano απαντά στις ανάγκες των καταναλωτών με καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα που σέβονται τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Αξιοποιώντας τις εμπορικές δυνατότητες και την τεχνογνωσία μας για άριστη ενεργοποίηση στα σημεία πώλησης, επιθυμούμε να είναι το κορυφαίο brand ιταλικού espresso που προτιμούν οι πελάτες και οι καταναλωτές μας στον κλάδο HoReCa. Ο καφές αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής της Coca Cola Τρία Έψιλον, πρόσθεσε.

Σε ό,τι αφορά την παρουσία του brand Caffe Vergnano και σε καταστήματα τύπου cafe, ο κ. Νικολαϊδης επεσήμανε ότι από πλευράς Coca Cola - Τρία ¨Έψιλον δεν υπάρχει πλάνο για την ανάπτυξη καταστημάτων καφέ. Η δραστηριότητα αυτή αφορά κυρίως τους συνεργάτες της εταιρείας στον τομέα του καφέ με την λογική των Embassy Outlets.