FT: Η L' Oreal σταμάτησε τη διαφήμιση της στο Twitter

FT: Η L' Oreal σταμάτησε τη διαφήμιση της στο Twitter

H L' Oreal έρχεται να προστεθεί στη λίστα με τις μεγάλες εταιρείες που σταμάτησαν τη διαφημιστική δαπάνη στο Twitter,  καθώς μεγάλα brands και όμιλοι μάρκετινγκ βρίσκονται σε αμηχανία και ανησυχούν ότι θα υπάρξει διάχυση ακατάλληλου περιεχομένου στην πλατφόρμα υπό την ιδιοκτησία του Ίλον Μασκ. 

Ενώ ο Μασκ προσπαθεί να καθησυχάσει τους διαφημιστές ότι το Twitter δεν θα εξελιχθεί σε τοπίο κόλασης, τα στελέχη σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαφήμισης δηλώνουν σύμφωνα με τους Financial Times  ότι αρκετοί πελάτες επανεξέταζαν την έκθεση τους στους κινδύνους της νέας εποχής στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, παρά το γεγονός ότι δεν θέλουν να το διατυπώσουν δημοσίως. 

Η L' Oreal είναι μια από τις δέκα κορυφαίες εταιρείες που δίνουν διαφήμιση παγκοσμίως και έχει ξοδέψει πάνω από 10 δισεκατομμύρια ευρώ στην προώθηση καλλυντικών, αρωμάτων και σαμπουάν μόνο την περασμένη χρονιά. Το μερίδιο που δίνει στο Twitter είναι μικρό σε σύγκριση με αυτό που δίνει σε TikTok και Instagram. 

Αντίστοιχη απόφαση με αυτήν της εταιρείας ομορφιάς πήρε την προηγούμενη εβδομάδα και η General Motors, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ  

Διαβάστε Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα

#LightItGreen: Στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, στο «φως» η Ομόνοια