H Vodafone επανατοποθετείται στο κομμάτι των οικογενειακών προϊόντων

H Vodafone επανατοποθετείται στο κομμάτι των οικογενειακών προϊόντων

Του Απόστολου Σκουμπούρη


Μια νέα σειρά συνδυαστικών υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται στην ελληνική οικογένεια που αποτελείται από τα πιο δυναμικά κοινά σε ότι αφορά τη χρήση των υπηρεσιών κινητής, τηλεόρασης και internet παρουσίασε τη Δευτέρα η Vodafone Hellas.

Πρόκειται για τα προγράμματα υπό την «ομπρέλα» του Vodafone Family, με τα οποία η Vodafone επανατοποθετείται στο κομμάτι των οικογενειακών προϊόντων.

Παράλληλα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία προβαίνει σε μερική αλλαγή των στρατηγικών του marketing καθώς καθιερωμένες τακτικές του παρελθόντος πλέον δεν έχουν καμιά επίδραση στην κοινωνία.

Μέσα σ'' αυτό το πλαίσιο, η Vodafone ως πάροχος συνολικών λύσεων επικοινωνίας εστιάζει στην οικογένεια και προσεγγίζει με ένα διαφορετικό τρόπο τις αυξανόμενες ανάγκες της, αναγνωρίζοντας τα νέα δεδομένα που διαμορφώνουν τον σύγχρονο τρόπο ζωής.

Η εταιρεία, αλλάζει και τοποθετείται γύρω από την οικογένεια, δημιουργώντας τη νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family, η οποία έχει να δώσει πολλά περισσότερα στην ελληνική οικογένεια. Συγκεκριμένα προσφέρει:

α) Τα οικογενειακά προγράμματα Vodafone Family One που καλύπτουν συνολικά τις επικοινωνιακές ανάγκες όλων των μελών της, ομιλία, internet και ψυχαγωγία, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο των οικογενειακών εξόδων.

Παράλληλα, τα προγράμματα Vodafone Family One παρέχουν στην οικογένεια τη δυνατότητα να μοιράζεται ως και 4GB internet στο κινητό, αλλά και να θέτουν προσωπικό όριο στη χρήση MB κάθε μέλους της.

β) Το εκτενές πρόγραμμα προνομίων Vodafone Thank you, που δίνει τη δυνατότητα στην οικογένεια να απολαμβάνει δραστηριότητες και εμπειρίες, αλλά και  να επωφελείται σημαντικά μειώνοντας τα καθημερινά της έξοδα.

Το Vodafone Thank you εμπλουτίζεται διαρκώς, ώστε να προσφέρει περισσότερες προσφορές και υπηρεσίες επιτρέποντας έτσι στην οικογένεια να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο ευκαιρίες για ποιοτικό χρόνο, όπως εισιτήρια cinema/θέατρο, φαγητό, εισιτήρια πλοίων, πακέτα διακοπών και ξενοδοχείων και πολλά άλλα.

Τα ευρήματα της πανελλαδικής έρευνας της Focus Bari  

H Vodafone, στο πλαίσιο της νέας φιλοσοφίας της στον τομέα του marketing που σταματάει να «σκέφτεται» με όρους τεχνολογίας και πλέον μπαίνει περισσότερο μέσα στην κοινωνία, με εστίαση στην ελληνική οικογένεια.

Σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Focus Bari, πραγματοποίησε εκτενή έρευνα, για να καταγράψει τις οικογενειακές συνήθειες, από την οποία προέκυψε ότι μια σημαντική πρόκληση της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας, είναι η έλλειψη ποιοτικού χρόνου.

Βάσει της πανελλαδικής έρευνας σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.050 γονέων με παιδιά έως 18 χρονών, οι γονείς θεωρούν ότι ο ποιοτικός χρόνος που περνά όλη η οικογένεια μαζί, είναι 3 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα, με το 80% να τονίζει ότι ο χρόνος αυτός είναι λιγότερος από αυτόν που θα ήθελαν.

Στην πράξη όμως, μετά από αναλυτική καταγραφή των δραστηριοτήτων της οικογένειας (μεθοδολογία Day After Recall), ο ποιοτικός χρόνος που περνά συνολικά η οικογένεια είναι σημαντικά μικρότερος - μόλις 48 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα.


Η ανάγκη για ποιοτικό χρόνο στην οικογένεια

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Σιώμο, Ψυχίατρο παιδιών και εφήβων, Διδάκτορα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο, «ποιοτικός χρόνος είναι αυτός κατά τον οποίο οι γονείς μαζί με τα παιδιά τους μοιράζονται εμπειρίες, κάνουν δραστηριότητες όλοι μαζί σαν οικογένεια που αποτελούν πηγή ικανοποίησης για τα παιδιά και συμβάλλουν στην εξέλιξή τους και στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους σε όλους τους τομείς, γνωσιολογικό, ψυχοκινητικό και συναισθηματικό».

«Σημαντικότερο ρόλο παίζει η ποιότητα του χρόνου που θα αφιερώσουμε σε ένα παιδί. Αυτό πρακτικά μπορεί να σημαίνει να απενεργοποιείς το τηλέφωνο όταν τρώτε όλοι μαζί σαν οικογένεια, όταν διαβάζεις ένα παραμύθι μαζί του, να το ακούς πραγματικά, να του επιτρέπεις να συμμετέχει ενεργά σε θέματα που το απασχολούν, ώστε να ακούγονται οι σκέψεις, τα συναισθήματα και οι ανησυχίες του, να του παρέχεις ένα περιβάλλον ασφάλειας και εμπιστοσύνης» διευκρινίζει ο κ. Σιώμος.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Vodafone – όπως οι ίδιοι τόνισαν στη συνέντευξη τύπου της Δευτέρας - τα νέα πακέτα της εταιρείας παρέχουν ευέλικτα πακέτα και απεριόριστες δυνατότητες καλύτερης οργάνωσης του χρόνου, σε όλα τα επίπεδα. Υπάρχει η δυνατότητα «μεταφοράς» internet από τον έναν αριθμό ενός μέλος της οικογένειας σε άλλο και πολλές άλλες διευκολύνσεις, που δίνουν ευελιξία σε μια οικογένεια που θέλει να οργανώσει – με αποτελεσματικότητα – καλύτερα το χρόνο της.

Άλλωστε, όπως σημείωσαν οι άνθρωποι της Vodafone, οι οικογένειες της χώρας με παιδιά έως 18 ετών είναι τα πιο δυναμικά κοινά, με απαιτήσεις, καθώς μεγάλωσαν – γονείς και παιδιά – μέσα στις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο, με ότι συνεπάγεται αυτό.