Εντυπωσίασαν πολλούς, δεν παραξένεψαν, όμως κανέναν... Ο λόγος για τα βραβεία που απέσπασε η ΙΚΕΑ στα Peak Performance Awards 2022: 1 platinum, 4 gold, 2 silver και 4 bronze βραβεία επιβεβαίωσαν την επιτυχημένη στρατηγική της IKEA στον τομέα του Digital Marketing, αναδεικνύοντάς την ως Performance Brand of the Year.
Ο θεσμός που διοργανώνεται από την Boussias σε συνεργασία με την Google και αναδεικνύει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing, επιβράβευσε την στρατηγική της IKEA, της εταιρείας του Ομίλου FOURLIS, με 11 συνολικά βραβεία.
Στο επίκεντρο, η καμπάνια της ΙΚΕΑ «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι», η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή ανάμεσα στο σύνολο των νικητών, σε κάθε ενότητα, αποσπώντας το Platinum βραβείο στην κατηγορία «Best Campaigns in Performance Marketing». Και αυτό, μόνο τυχαίο δεν ήταν...
Σε έναν κόσμο που αναζητεί τη βιωσιμότητα, το πρώτο βήμα για την επίτευξή της πρέπει να γίνεται από τους ίδιους τους κατοίκους του. Και σε αυτόν τον κόσμο, η ΙΚΕΑ, ένας οργανισμός ευρύτερα γνωστός για την περιβαλλοντική του συνείδηση, πρωτοπορεί και στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει τη βιωσιμότητα. Μεταφέροντας ακριβώς αυτό το μήνυμα, μέσα από την συγκεκριμένη καμπάνια.
Μέσα το «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι», η ΙΚΕΑ το προηγούμενο διάστημα, πρωτοστάτησε, με το δικό της παράδειγμα, περιγράφοντας τις μικρές αλλαγές, με τον μεγάλο αντίκτυπο, που μπορούμε να κάνουμε όλοι, για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.
Όλοι έχουν δει, με κάποιο τρόπο, το τηλεοπτικό σποτ της ΙΚΕΑ, που εστίασε στις στιγμές της καθημερινότητάς μας στο σπίτι: από την ώρα που ξυπνάμε το πρωί, ως την ώρα που κοιμόμαστε το βράδυ, και στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τις βελτιώσουμε για να επιτύχουμε έναν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Πρωταγωνιστές ήταν τα ίδια τα προϊόντα ΙΚΕΑ: Λαμπτήρες, μπαταρίες και ένα πλήθος συσκευών κατασκευασμένων από ανανεώσιμα υλικά που μπορούν να φροντίσουν, να εξοικονομήσουμε νερό και ηλεκτρική ενέργεια, να επεκτείνουμε την ανακύκλωση και να μειώσουμε τη σπατάλη των πόρων και του φαγητού. Μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο δραστικά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.
Παράλληλα, επιβραβεύτηκε και η διαρκής εξέλιξη της αγοραστικής εμπειρίας που προσφέρει η ΙΚΕΑ για τους πελάτες της. Μια ιδέα που έγινε πράξη, φέρνοντας την ΙΚΕΑ, πιο κοντά μας. Με τα καταστήματα νέας αντίληψης, μέσα στον αστικό ιστό, που διευκολύνουν για το κοινό την ταχύτερη πρόσβαση, τη διαδικασία των αγορών, αλλά και τις επιλογές μέσα από την πλήρη γκάμα των προϊόντων της ΙΚΕΑ, σε μια απλή βόλτα για ψώνια, για όλα όσα χωράνε σε μία τσάντα …και όχι μόνο!
Τα νέας γενιάς καταστήματα της ΙΚΕΑ, ενσωματώνουν μία διαφορετική εμπορική φιλοσοφία, που συνδυάζει την φυσική παρουσία (Physical) με μία αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία (Digital). Ή με άλλα λόγια το Physital concept μέσα από το οποίο η ΙΚΕΑ προσαρμόζει τα φυσικά καταστήματα στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε ένα περιβάλλον νέας αντίληψης και λειτουργικότητας. Πρόκειται για μία απαράμιλλη έμπνευση που έχει διαμορφωθεί για να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή, λίγα μόλις λεπτά ή βήματα από το σπίτι του, όπως ήδη ξεκίνησε να υλοποιείται στο The Mall και στον Πειραιά, στο υπέροχο νεοκλασικό της οδού Γούναρη.
Τα βραβεία που έφεραν την ΙΚΕΑ στην κορυφή
Όλη αυτή η έμπνευση και η καινοτομία, έφερε την ΙΚΕΑ στο πρώτο βάθρο των Peak Performance Awards 2022 με συνολικά 11 βραβεύσεις. Πρόκειται για:
- Gold βραβείο στην κατηγορία Best Use of Video for Performance Purposes για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
- Gold βραβείο στην κατηγορία Best Small Budget Campaign για την ενέργεια IKEA Live Shopping Events
- Gold βραβείο στην κατηγορία Best in Home & Garden για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
- Gold βραβείο στην κατηγορία Best Digital Multi-Channel Campaign για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
- Silver βραβείο στην κατηγορία Best Omnichannel Campaign για το λανσάρισμα του καταστήματος IKEA «νέας γενιάς» στο The Mall Athens
- Silver βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Campaign για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Campaign για το λανσάρισμα του καταστήματος IKEA «νέας γενιάς» στο The Mall Athens
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Technology για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Modern Search Campaign για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Media Efficiency Strategy για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι»
Στον μακρύ δρόμο για την επίτευξη των όρων της βιωσιμότητας, υπάρχουν επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν. Διακρίνονται όχι μόνο για ορισμένες δράσεις ή την επίτευξη κάποιων στόχων, αλλά τη συνολική τους, ολοκληρωμένη προσέγγιση προς τη δημιουργία ενός θετικού αντίκτυπου για τους ανθρώπους και το περιβάλλον, μέσα από την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Η ΙΚΕΑ, περιλαμβάνεται αναμφίβολα σε αυτές. Και δεν είναι τυχαίο ότι συχνά βραβεύεται γι’ αυτό.
Για την ΙΚΕΑ, η βιωσιμότητα δεν είναι μόνο στόχος, αλλά συνιστά και εφαρμογή. Παράγοντας πιο βιώσιμα προϊόντα και υιοθετώντας πιο βιώσιμες πρακτικές με στόχο τη σωστή χρήση των πόρων του πλανήτη. Παράλληλα όμως ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ακολουθήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, δίνοντας τους προσιτές και εύκολες λύσεις μέσα από τα προϊόντα της και τη γνώση της. Και την ίδια στιγμή, προσφέρει για τους ίδιους καινοτόμες λύσεις που κάνουν την καθημερινότητα τους πιο εύκολη, χρηστική και συναρπαστική. Όλα τμήμα μιας εξαιρετικής εμπειρίας!