Την γκάμα των νέων, προσιτών προϊόντων και λύσεών της για την κρεβατοκάμαρα, τα οποία βελτιώνουν την εμπειρεία του ύπνου, παρουσίασε η IKEA, εταιρεία του ομίλου Fourlis κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης.
Η Communications Director της ΙΚΕΑ για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, κυρία, Άντα Γιαννεσκή, αναφέρθηκε στο «ΙΚΕΑ μανιφέστο» για τον ύπνο και επισήμανε την αξία της προτεραιοποίησής του.
Στη συνέχεια η κυρία Δέσποινα Γιαννούλη, Certified Mindfulness Teacher αναφέρθηκε στα οφέλη του ύπνου, ενώ ο κ. Θοδωρής Φελέκης, Sales & Logistics Director της ΙΚΕΑ για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία ανέπτυξε τους έξι παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα του ύπνου, όπως άνεση, τη θερμοκρασία, το φως, τον ήχο, την οργάνωση και την ποιότητα του αέρα. Μάλιστα, εξήγησε πως η ΙΚΕΑ συμβάλλει με πρωτοπόρα και λειτουργικά προϊόντα στον καλύτερο ύπνο.
Την παρουσίαση έκλεισε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader της IKEA ο οποίος παρουσίασε και τα 3 videos της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η ΙΚΕΑ για τον ποιοτικό ύπνο και τα σχετικά προϊόντα.
Η παρουσίαση περιελάμβανε ακόμη και την περιήγηση των παρευρισκομένων σε έξι διαδραστικά δωμάτια ΙΚΕΑ ειδικά σχεδιασμένα για την εκδήλωση, προκειμένου να βιώσουν τους έξι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου τους.
Κάθε δωμάτιο ήταν αφιερωμένο σε έναν από τους παράγοντες για έναν καλύτερο ύπνο, δηλαδή την άνεση, τη θερμοκρασία, το φως, τον ήχο, την οργάνωση και την ποιότητα του αέρα.
Σε κάθε δωμάτιο, οι sleep experts της ΙΚΕΑ ενημέρωναν τους παρευρισκομένους για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επιτύχουν τις ιδανικές συνθήκες ύπνου με τις λύσεις που προσφέρει η ΙΚΕΑ μέσα από τα προϊόντα της και την ολότητά τους.