H CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα
Marketing Greece: Αποφασιστική η συμβολή της στην προβολή του ελληνικού τουρισμού
H CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα

Marketing Greece: Αποφασιστική η συμβολή της στην προβολή του ελληνικού τουρισμού

Περισσότερα από 12 εκατ.ευρώ έχει επενδύσει η Marketing Greece σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού την τελευταία δεκαετία στην οποία δραστηριοποιείται και έχει καταφέρει να συμβάλει αποφασιστικά στη διαμόρφωση ενός νέου περιβάλλοντος προβολής, διαχείρισης της εικόνας και επικοινωνίας των ελληνικών τουριστικών προορισμών.

Αυτό τόνισε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, κατά τη διάρκεια ομιλίας της σε ειδική εκδήλωση με αφορμή τα 10 χρόνια δραστηριοποίησης στον τομέα του ελληνικού τουρισμού. 

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία Δρέττα «ορόσημο για την εταιρεία ήταν η συμμετοχή μας στη διαχείριση του brand Ελλάδα, τα χρόνια της πανδημίας, όπου μέσα από τις δράσεις και πρωτοβουλίες μας προτείναμε μια νέα διαδρομή για το πώς οφείλουμε όλοι μας να διαχειριζόμαστε το τόσο μεγάλο τουριστικό brand της Ελλάδας».

Η ίδια η εταιρεία, ανέφερε η κυρία Δρέττα,  ιδρύθηκε ως αποτέλεσμα συνεργασίας. Συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, σχεδόν με όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους Φορείς και τις Ενώσεις από όλη την χώρα. Τον ιδιωτικό τομέα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, εντός και εκτός τουριστικής αγοράς. Και αυτή μας η πραγματικότητα αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη, αλλά και την τεκμηρίωση της στρατηγικής μας επιλογής να δουλεύουμε με όλους.

Το πλήθος και το είδος των έργων που έχει αναλάβει η εταιρεία, οι πολλοί και διαφορετικοί συνομιλητές, το διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον, οι διεθνείς διακρίσεις που έχει αποσπάσει, η ενεργός της συμμετοχή σε διεθνή δίκτυα όπως το WTTC και το DTTT, η διαρκής επένδυση σε τεχνογνωσία και εν τέλει η εμπειρία που έχει αποκτήσει η εταιρεία, μας κάνει σήμερα να λέμε με βεβαιότητα και σιγουριά πως μπαίνει πλέον σε φάση ωρίμανσης.

Ο Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ υπογράμμισε τη σημασία του έργου της Marketing Greece και δήλωσε ότι Ο ΣΕΤΕ, ως Κοινωνικός Εταίρος, είχε και έχει ως κύρια αποστολή τη συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, την ανάδειξη του πρωταγωνιστικού  ρόλου του τομέα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, καθώς και την ενίσχυση και προβολή της εικόνας της χώρας, του "brand Ελλάδα". Με στοχευμένη στρατηγική και μακροπρόθεσμο ορίζοντα δράσης, σήμερα έχουμε καταφέρει να διανύσουμε μια αρκετά μεγάλη, επίπονη αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά διδακτική διαδρομή. Έπειτα από δέκα χρόνια πορείας η Marketing Greece αποδεικνύει πως το όραμα μπορεί να γίνει πραγματικότητα, μέσα από συνεργασίες, συνένωση δυνάμεων και σκληρή δουλειά».

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι κ.κ. Αγάπη Σμπώκου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Marketing Greece, CEO PHĀEA Resorts, Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN, Χριστίνα Τετράδη, Αντιπρόεδρος ΞΕΕ, Owner of Zante Hospitality Group, Γιάννης Παράσχης, CEO ΔΑΑ, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος TEMES SA, Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece, Χρήστος Στεργίου, Founder & CEO TrueTrips, Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN. 

Σημειώνεται ότι για το 2023 η Marketing Greece εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, όπως η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης, η «υιοθεσία» δύο ελληνικών προορισμών για την υποστήριξη τους σε αυτήν την κατεύθυνση, ο διαμοιρασμός γνώσης και άλλα θέματα, παραμένοντας πιστή στη δέσμευση της να υπηρετεί τον ελληνικό τουρισμό.