Σε αναζήτηση χώρου για τη λειτουργία και άλλου Grand Masoutis στην Αττική, μετά από το mega project στις Τρεις Γέφυρες βρίσκεται η Μασούτης ενώ, παράλληλα σε διάφορα στάδια ανάπτυξης βρίσκονται και άλλες επενδύσεις σε καταστήματα, όπως η πρόσφατη που αφορά την αναζήτηση αγοράς οικοπέδου στη Λευκάδα.
Αυτό ανέφερε ο κ. Μασούτης, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου καταστήματος Masvision στην Καλλιθέα, του δεύτερου στην Ελλάδα, που είναι φιλικό προς τα άτομα με οπτική αναπηρία.
Παράλληλα αναφέρθηκε και στην πορεία του mega project στις Τρεις Γέφυρες, μιας επένδυσης 30 εκατ.ευρώ, όπου θα λειτουργήσει το δεύτερο μεγάλο κατάστημα, Grand Masoutis της Αθήνας και ταυτόχρονα θα «ανοίξουν» και οικιστικά συγκροτήματα. Επίσης, μίλησε και για το deal με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.
Σε ό,τι αφορά την επικείμενη εξαγορά, οι συζητήσεις βρίσκονται σε αρχικό στάδιο χωρίς να έχει προχωρήσει το due diligence. Μάλιστα, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος, η Μασούτης εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για την εξαγορά της Κρητικός, μόνο που η δεύτερη συνομιλεί και με άλλες αλυσίδες.
Για το Grand Masoutis στις Τρεις Γεφυρες διευκρίνισε ότι με βάση το χρονοδιάγραμμα του έργου, θα έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί ως προς το πρώτο σκέλος, για να γίνουν τα εγκαίνια του Grand τον Απρίλιο.
Έναν χρόνο αργότερα το χρονοδιάγραμμα προέβλεπε την παράδοση του συνολικού έργου, συμπεριλαμβανομένων δύο 9ώροφων πολυκατοικιών, χώρων parking, πρατηρίου καυσίμων και άλλων υποδομών.
Η Μασούτης έχει, ήδη, ολοκληρώσει τις κατασκευαστικές εργασίες στο νέο Grand Masoutis και έχει προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες για την ηλεκτροδότηση του ακινήτου, δεν έχει τακτοποιηθεί ακόμη η εκκρεμότητα.
Και αυτό γιατί για τη λειτουργία του συνόλου του έργου (καταστήματα, οικιστικό και βοηθητικοί χώροι) απαιτούνται μετασχηματιστές και υποδομές υποσταθμού του ΔΕΔΔΗΕ για να εξυπηρετηθούν οι αυξημένες ανάγκες.
Συνεπώς, τα εγκαίνια μεταφέρονται πιθανότατα για το φθινόπωρο, ενώ το επόμενο έτος θα λειτουργήσει το οικιστικό μέρος του έργου.
Το νέο Μασούτης masVision στην Καλλιθέα
Το κατάστημα masVision της Καλλιθέας είναι το δεύτερο κατάστημα του είδους, μετά από αυτό που εγκαινιάστηκε πριν από δύο χρόνια στη Θεσσαλονίκη, με τη συνεργασία του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, της εταιρείας Tandem και του παραρτήματος Θεσσαλονίκης του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).
Το κατάστημα της Καλλιθέας αναπτύχθηκε επίσης κοντά στο ΚΕΑΤ και, όπως επεσήμανε ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, γενικός διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., αναβαθμίζει την εμπειρία αγορών των ατόμων με οπτική αναπηρία.
Ο πρώην Ευρωβουλευτής Στέλιος Κυμπουρόπουλος πρόσθεσε ότι πρωτοβουλίες όπως το masVision συνεισφέρουν στην ένταξη των ανθρώπων με αναπηρία στην κοινωνία.
Στην επένδυση της εταιρείας, η οποία έγινε με ίδια κεφάλαια, αναφέρθηκαν και οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αναγνωρίζοντας το αποτέλεσμα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας σε θέματα συμπερίληψης.
Το νέο κατάστημα masVision στην Καλλιθέα προσφέρει, με σκοπό την ενίσχυση τόσο της περιπατητικής, όσο και της προϊοντικής προσβασιμότητας απτικοακουστικό χάρτη που βρίσκεται μπροστά από τη reception του καταστήματος και δημιουργήθηκε με την πολύτιμη βοήθεια της e-Nable Greece. Με τη χρήση γραφής Μπράιγ ή με τη βοήθεια ενός στυλό που μπορεί να διαβάζει φωνητικά, δίνει νοητική κάτοψη ολόκληρου του καταστήματος.
Ακόμη, περιλαμβάνει οδηγό όδευσης στο πάτωμα ολόκληρου του καταστήματος, ο οποίος είναι πλήρως αποτυπωμένος στον απτικοακουστικό χάρτη, απτικό υλικό σε κάθε καρτελάκι τιμών στα προϊόντα στο ράφι που γίνεται αντιληπτό με το άγγιγμα, ανάγνωση κωδικού προϊόντος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το απτικό. Η ανάγνωση γίνεται σκανάροντας τον κωδικό με χρήση εφαρμογής σε κινητό και ο καταναλωτής ακούει ποιο είναι το προϊόν, αν βρίσκεται σε κάποια προσφορά, καθώς και την τελική του τιμή.
Επιπλέον, οι εργαζόμενοι του Masvision Καλλιθέας έλαβαν πιστοποίηση, έχοντας παρακολουθήσει σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΑΤ Αθηνών (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών), με στόχο την προετοιμασία τους για να εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους καταναλωτές με προβλήματα όρασης.