Το νέο κατάστημα AB Βασιλόπουλος που βρίσκεται επί της Λ.Κηφισίας και Ρωμανού του Μελωδού, στο ύψος του Αμαρουσίου παρουσίασε χθες, κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρισης κ. Νίκος Λαβίδας.
Όπως τόνισε ο ίδιος πρόκειται για μια επένδυση ύψους 12 εκατ.ευρώ. Το νέο κατάστημα έχει εμβαδόν 2.800 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει περί τους 20.000 κωδικούς προϊόντων, από τους οποίους ένα ποσοστό περί το 50% είναι φίρμες ιδιωτικής ετικέτας του ομίλου Ahold σε πολλές κατηγορίες προϊόντων, κυρίως τροφίμων, σε τιμές χαμηλές.
Παράλληλα, ο κ. Λαβίδας, αναφέρθηκε και στην ανακαίνιση του υφιστάμενου mega ΑΒ στην περιοχή του Ελληνικού, επί της Λ. Βουλιαγμένης, συνολικής επιφάνειας 5.000 τετραγωνικών μέτρων. Το συγκεκριμένο project θα έχει ένα κόστος περί τα 1,5 εκατ.ευρώ και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στις πρώτες ημέρες του Δκεμβρίου.
Αναφερόμενος στην πορεία των οικονομικών μεγεθών της αλυσίδας, ο κ. Λαβίδας είπε ότι για το δεκάμηνο του 2023 ο τζίρος διαμορφώνεται σε ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η μείωση αυτή οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στην επιβολή του προστίμουΗ τάση αυτή, όμως , πιθανότατα να αλλάξει επί το θετικότερο, καθώς αναμένεται η εορταστική περίοδος, στην οποία θα κάνει δυναμικές προωθητικές ενέργειες τόσο στα ράφια όσο και σε νωπά κρέατα , όπως κρέας, λαχανικά κλπ.
Σε ό,τι αφορά την κεροδοφορία, ο κ. Λαβίδας εμφανίστηκε αισιόδοξος, αφήνοντας να εννοηθεί ότι για το 2023 η εταιρεία θα επιστρέψει σε κέρδη, λόγω της μείωσης του ενεργειακού κόστος και της αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού.
Το επενδυτικό πρόγραμμα προχωρά κανονικά με το ετήσιο CAPEX της εταιρείας να ανέρχεται σε περίπου 50 εκατ.ευρώ.
Μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος
Το νέο κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία αποκλειστικά προϊόντα και νέες καινοτόμες μάρκες που προσφέρει η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως η Nature’s Promise, η Perla, η Delicata, που υποστηρίζουν την προστασία του πλανήτη, ώστε να είναι βιώσιμος για τις γενιές που έρχονται, και η σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη», ώστε όλοι οι πελάτες της ΑΒ να έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν μια μεγάλη ποικιλία από ολόφρεσκα τοπικά προϊόντα από κάθε σημείο της Ελλάδας. Ακόμα, οι σοκολάτες Milly, αλλά και τα προϊόντα κάτω από την επωνυμία Gustona, μπορεί να τα βρει κανείς σε χαμηλή τιμή με την εγγύηση ποιότητας της ΑΒ. Ωστόσο, επειδή, ο χρόνος είναι πολύτιμος, γι’ αυτό το λόγο δίνεται η δυνατότητα τους πελάτες της ΑΒ να εξοικονομούν χρόνο με έξυπνες και γρήγορες λύσεις, όπως τα Έτοιμα Γεύματα με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη, καθώς επίσης και το ψητό κοτόπουλο ΑΒ και ΑΒ Επιλογή από Γιαννιώτικες Φάρμες.
Το νέο κατάστημα, ακόμη, διαθέτει ψηφιακές εφαρμογές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επισκέπτη, όπως 6 αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης που προβάλλουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της ΑΒ, κιόσκια για σειρά προτεραιότητας στα τμήματα service για την εξοικονόμηση χρόνου, κιόσκια με πληροφορίες και συνταγές για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων και υπηρεσίες Delivery ΑΒ collect για την άμεση παραλαβή προϊόντων χωρίς αναμονή. Επίσης έχει ένα εξωτερικό και ένα υπόγειο parking 220 θέσεων, συνολικά, ενώ διαθέτει και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.