Οι εγγραφές νέων χρηστών στο Twitter έχουν ανέλθει σε «υψηλό όλων των εποχών» υποστηρίζει ο νέος ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας Ίλον Μασκ, εν μέσω μιας μεγάλης «φυγής» χρηστών και διαφημιστών για άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως υποστηρίζει σε ανάρτησή του ο δισεκατομμυριούχος, οι εγγραφές έφτασαν κατά μέσο όρο πάνω από 2 εκατομμύρια την ημέρα τις τελευταίες επτά ημέρες από τις 16 Νοεμβρίου, αυξημένες κατά 66% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα το 2021.
Επισημαίνοντας παράλληλα, ότι τα ενεργά λεπτά για κάθε χρήστη έχουν φτάσει επίσης σε επίπεδο ρεκόρ, με μέσο όρο σχεδόν 8 δισεκατομμύρια (ενεργά λεπτά) την ημέρα τις τελευταίες επτά ημέρες έως τις 15 Νοεμβρίου, μια αύξηση 30% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα πέρυσι.
Στον αντίποδα, οι ψεύτικοι λογαριασμοί με ρητορική μίσους μειώθηκαν την εβδομάδα έως τις 13 Οκτωβρίου σε σύγκριση με τον περασμένο Οκτώβριο. Ωστόσο, οι ψεύτικοι λογαριασμοί στο Twitter αυξήθηκαν νωρίτερα το Νοέμβριο, πριν και μετά την κυκλοφορία του Twitter Blue.
Slides from my Twitter company talk pic.twitter.com/8LLXrwylta
— Elon Musk (@elonmusk) November 27, 2022
Ο επικεφαλής της διαστημικής εταιρείας SpaceX, της startup για τσιπ στον εγκέφαλο Neuralink και της εταιρείας κατασκευής σηράγγων Boring Company, έχει δηλώσει ότι η εξαγορά του Twitter θα επιταχύνει τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια «εφαρμογή για τα πάντα» με την ονομασία X.
Το «Twitter 2.0 The Everything App» του Musk θα προσφέρει υπηρεσίες όπως κρυπτογραφημένα άμεσα μηνύματα (DM), tweets μεγάλης μορφής και πληρωμές.
Διαφημιζόμενες επιχειρήσεις στο Twitter, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εταιρειών όπως οι General Motors, Mondelez International και Volkswagen έχουν αποσύρει τις διαφημίσεις τους από το μέσο, καθώς βρίσκονται σε προστριβές με τον καινούργιο ιδιοκτήτη.
Ο Μασκ υποστηρίζει ότι το Twitter έχει υποστεί «μαζική πτώση εσόδων» από την αποχώρηση των διαφημιστών και κατηγορεί έναν συνασπισμό ομάδων πολιτικών δικαιωμάτων η οποία πιέζει τους μεγάλους διαφημιστές και διαφημιζόμενους της πλατφόρμας να αναλάβουν δράση εάν δεν υπάρχει προστασία στην εποπτεία του περιεχομένου.
Ακτιβιστές προτρέπουν διαφημιζόμενους και διαφημιστές να προβούν σε δηλώσεις για την απόσυρση των διαφημίσεών τους από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μετά το άνοιγμα του λογαριασμού του πρώην προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.
Σημειώνεται ότι εκατοντάδες υπάλληλοι του Twitter θεωρείται ότι έχουν υποβάλει την παραίτησή τους, μετά το τελεσίγραφο του Μασκ οι εργαζόμενοι να δεσμευθούν για «πολλές ώρες σε υψηλή ένταση» ή να αποχωρήσουν.
Η εταιρεία μέσα στον Νοέμβριο απέλυσε το μισό της προσωπικό, με τις ομάδες υπεύθυνες για τις επικοινωνίες, την επιμέλεια περιεχομένου, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ηθική της μηχανικής μάθησης να καταργούνται, όπως και ορισμένες ομάδες μηχανικών και για το προϊόν.
Πηγή: Reuters