Στην τελική ευθεία εισέρχεται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ)με την διαδικασία της κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών των υποψηφίων επενδυτών να έχουν οριστεί από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), για την 15η Ιανουαρίου 2016, σύμφωνα με δημοσίευμα του «ΒΗΜΑΤΟΣ».
Η ίδια πηγή αναφέρει ότι οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν ολοκληρώσει τα σχόλιά τους στο data room. Επίσης, οι διεταιρικές συμβάσεις μεταξύ των σιδηροδρομικών φορέων θα περάσουν τις επόμενες ημέρες για έγκριση από τα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών και στη συνέχεια θα προωθηθούν στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον προσυμβατικό έλεγχο. Ακολούθως θα υπογραφούν από τους διευθύνοντες συμβούλους και αμέσως μετά θα αρχίσει η πλειοδοτική διαδικασία από το ΤΑΙΠΕΔ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι για την ΕΕΣΣΤΥ έχουν εκφράσει ενδιαφέρον η γαλλική Alstom και η γερμανική Siemens, ενώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως ενδιαφερόμενοι εμφανίζονται η αμερικανική Watco, μέσω της ρουμανικής Grampet, καθώς και η ρωσική RZD, οι οποίοι έχουν επανακάμψει στο διαγωνισμό. Η επιστροφή των Ρώσων στο διαγωνισμό αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η απόφαση για συμμετοχή τους δύο διαγωνισμούς είναι πολιτική απόφαση του Κρεμλίνου.