Συνεχίζεται η ταλαιπωρία του επιβατηγού κοινού για την έκδοση της κάρτας για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Οι ουρές παραμένουν τεράστιες και η αναμονή μπορεί να ξεπεράσει και τις τρεις ώρες.
Μάλιστα, σύμφωνα με το protothema.gr, το πρωί της Δευτέρας σημειώθηκαν και λιποθυμίες ηλικιωμένων ανθρώπων που δεν άντεξαν την ορθοστασία.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, πάντως, χαρακτήρισε το φαινόμενο σύνηθες. «Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης», ανέφερε σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ο κ. Σπίρτζης ζητά συγγνώμη από τους πολίτες και διευκρινίζει ότι: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».
Ο υπουργός εκτιμά, μιλώντας στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής. Ξεκαθαρίζει δε, ότι αρχές Νοεμβρίου θα κλείσουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών και το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοστεί πλήρως.
Μιλά για κυκλώματα που θα χτυπηθούν με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και υπογραμμίζει ότι ο λαός ανταποκρίνεται, όπως αναφέρει, σε κάθε προσπάθεια που αντιμετωπίζει αυτούς που τον έκλεβαν. Αναφέρεται σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και δηλώνει ότι «γελάει», όταν ακούει ότι μπορεί να τα ιδιωτικοποιήσει η κυβέρνηση λόγω της ένταξής τους στο λεγόμενο «υπερταμείο». Αναφέρεται και στους σχεδιασμούς του υπουργείου για τον νέο τρόπο έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης, τις μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ και ανακοινώνει ότι αυτή την εβδομάδα θα καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
Απαντά, μέσω του Πρακτορείου και σε όσους τον κατηγορούν ότι ταυτίζεται με τις συντεχνίες και με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, πρόεδρο των ιδιοκτητών Ταξί. «Τον σέβομαι», λέει, «έχει προτάσεις και δεν φέρνει εμπόδια στα θέματα που αφορούν στον εξορθολογισμό του επαγγέλματος των ταξί. Αυτό που κυρίως διεκδικεί, είναι το δίκιο κι η ισονομία».
«Αν συντεχνιασμός είναι η υπεράσπιση της κοινωνίας, ο εξορθολογισμός των διαδικασιών, η ισονομία, η ίση μεταχείριση πολιτών και εταιρειών, οι αξιόπιστοι μηχανισμοί ελέγχου, η πληρωμή των οικονομικών βαρών από όλους, η προσπάθεια ενάντια στην απορρύθμιση και την ισοπέδωση των νεοφιλελεύθερων δυνάμεων -τότε, ναι, είμαι ό,τι πιο συντεχνιακό υπάρχει, και είναι τιμή μου και καμάρι μου» τονίζει ο κ. Σπίρτζης.
Μιλά, τέλος, μεταξύ άλλων και για τις εξελίξεις στη Κεντροαριστερά λέγοντας ότι «θα ήθελε να εκλεγεί κάποιος αρχηγός που θα επαναφέρει το ΠΑΣΟΚ στο σοσιαλιστικό χώρο».
Φωτογραφία: SOOC