Στον τηλεοπτικό αέρα βρίσκεται ήδη η νέα εκστρατεία των συμπληρωμάτων διατροφής EVIOL. Στο επίκεντρο της διαφήμισης, βρίσκεται η πολυβιταμίνη EVIOL, η οποία είναι πρώτη σε προτίμηση από την ιατρική κοινότητα και παράγεται με τις εγγυήσεις ποιότητας και ασφάλειας που παρέχει η ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία GAP.
Η νέα καμπάνια διαδέχεται την περσινή βραβευμένη διαφημιστική εκστρατεία και υπηρετεί την παράδοση που έχει χτίσει στην ελληνική κοινωνία, το brand name EVIOL.
Η αφήγηση της ταινίας εξελίσσεται σε ένα εικονικό μουσείο, το οποίο μας επιτρέπει να κάνουμε με το ταίρι μας, ένα φανταστικό ταξίδι στην καθημερινότητα των ανθρώπων, από τη δεκαετία του 50 μέχρι και σήμερα.
Το ταξίδι μέσα στο χρόνο, αναδεικνύει το βασικό και διαχρονικό ζητούμενο όλων μας. Είναι στη φύση μας να νιώθουμε καλά, να αγαπάμε τη ζωή.
Είναι στη φύση μας, να διεκδικούμε το καλύτερο από τη δύσκολη καθημερινότητα, να θωρακίζουμε τον οργανισμό μας, από το κρύο, να προστατεύουμε την ομορφιά του δέρματος από τον χρόνο, να αναζητούμε περισσότερη ενέργεια στην αθλητική άσκηση, να έχουμε καλύτερη πνευματική απόδοση και να απολαμβάνουμε την ηρεμία ενός ανθρώπινου τρόπου ζωής.
Με την νέα διαφημιστική εκστρατεία, η πολυβιταμίνη EVIOL προβάλλει με δημιουργικό, υπεύθυνο και ανθρωποκεντρικό τρόπο, την καθοριστική συμβολή των συμπληρωμάτων διατροφής στην σύγχρονη ποιότητα ζωής.
Η νέα διαφημιστική εκστρατεία της EVIOL, φέρει την υπογραφή του διακεκριμένου σκηνοθέτη Γρηγόρη Ρέντη, ενώ η μουσική έχει γραφτεί ειδικά για την ταινία από την Μαριέττα Φαφούτη, με τη φωνή της Κατερίνας Μπουρνάκα και την μουσική παραγωγή του Musou Group.