Επίθεση κατά της κυβέρνησης για την υποβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας εξαπέλυσε ο αρμόδιος Τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα τουρισμού.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή του ο Μάνος Κόνσολας τονίζει τα εξής:
«Για κάποιους, η σημερινή ημέρα είναι απλά η αφορμή για να μιλήσουν ή για να ασχοληθούν επιφανειακά με τον τουρισμό.
Για εμάς όμως, αλλά και για χιλιάδες ανθρώπους, που είτε δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά ή εργάζονται στο συγκεκριμένο τομέα, ο τουρισμός είναι το μέγιστο συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτει η χώρα.
Οι φορολογικές επιβαρύνσεις των δύο τελευταίων χρόνων στο τουριστικό μας προϊόν, η μείωση της ανταγωνιστικότητάς του, η αδυναμία της χώρας να προσελκύσει επενδύσεις μεγάλης κλίμακας στον τουρισμό και η εποχικότητα είναι τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο τουρισμός.
Η πολιτική του “αυτόματου πιλότου” βλέπει μόνο ό,τι τη συμφέρει, βλέπει αύξηση του αριθμού των αφίξεων. Οι άνθρωποι του τουρισμού όμως βλέπουν και βιώνουν τη μείωση των εσόδων, τη μείωση της μέσης δαπάνης ανά διανυκτέρευση και το αυταπόδεικτο γεγονός ότι μπορεί να αυξήθηκε ο αριθμός των επισκεπτών, αλλά αυτοί που έρχονται δαπανούν λιγότερα χρήματα και μένουν λιγότερες μέρες.
Η Νέα Δημοκρατία και ο Κυριάκος Μητσοτάκης διαμορφώνουν μια εθνική πολιτική για τον τουρισμό με στρατηγικό βάθος.
Εμείς δεν έχουμε στόχο να μετράμε απλώς επισκέπτες, αλλά να μετράμε αύξηση των εσόδων, να παράγεται πλούτος για τη χώρα και τους πολίτες.
Οι δεσμεύσεις μας για την επόμενη μέρα είναι απόλυτα συγκεκριμένες και περιλαμβάνουν:
- Μείωση των φόρων. Κατάργηση του φόρου διανυκτέρευσης, μείωση κατά 30% του ΕΝΦΙΑ και του συντελεστή φορολόγησης των επιχειρήσεων στο 20%.
- Άμεση εφαρμογή ενός νέου χωροταξικού για τον τουρισμό, που θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για επενδύσεις μεγάλης κλίμακας για την αύξηση των εσόδων και την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδήματος.
- Διαφοροποίηση και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος με τη συνδυαστική ανάπτυξη διαφορετικών μορφών τουρισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στον τουρισμό υγείας, στο city break και άνοιγμα σε νέες αγορές με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Είναι η ώρα να βγει μπροστά η δημιουργική Ελλάδα, η Ελλάδα της τουριστικής ανάπτυξης».