«Έχουμε χρέος να επιτρέψουμε στα παιδιά να επιστρέψουν στην κανονικότητα», τόνισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, ενόψει της επιστροφής των μαθητών δημοτικού στα θρανία, εξηγώντας ότι βρίσκονταν ήδη τρεις μήνες εκτός σχολείου και δεν θα μπορούσαν αυτοί οι μήνες να γίνουν έξι.
Αναφερόμενη στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, η κ. Κεραμέως υπογράμμισε ότι ξεκινάμε τις αλλαγές από το νηπιαγωγείο. Ειδικότερα, μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6, η κ. Κεραμέως έκανε λόγο για νέες θεματικές και έδωσε έμφαση στην πρόταση για τη διδασκαλία Αγγλικών ακόμα και στα νηπιαγωγεία, καθώς και στην Πληροφορική. Αναφερόμενη στη λογική του «κόντρα» μαθήματος, είπε ότι εστιάζει στην ευρύτερη, πιο σφαιρική γνώση των νέων.
«Δεν πιστεύω ότι σε βασικά σημεία του νομοσχεδίου υπάρχουν αντιρρήσεις, δεν έχω ακούσει αντιρρήσεις», υπογράμμισε η υπουργός Παιδείας, ερωτηθείσα για τις ενστάσεις αναφορικά με την επιστροφή της Τράπεζας Θεμάτων και την επαναφορά του χαρακτηρισμού της διαγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Η κυρία Κεραμέως χαρακτήρισε την Τράπεζα Θεμάτων ως βασικό εργαλείο για την αξιολόγηση των μαθητών και είπε ότι «θα υπάρχουν βαθμοί δυσκολίας σε αυτή». Επέμεινε ότι οι περισσότερες αντιδράσεις εστιάζουν στην αξιολόγηση και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι τις περίμενε.
Απέρριψε, επίσης, τις αιτιάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης για διαρροή προσωπικών δεδομένων μαθητών, λέγοντας ότι η σχετική συζήτηση είναι προσχηματική, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήθελε εξ αρχής την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
«Τα παιδιά οφείλουν να επιστρέψουν στον φυσικό τους χώρο, που είναι το σχολείο», εξήγησε ακόμη η υπουργός. Ειδικά για τους μαθητές του δημοτικού, που επιστρέφουν από τη Δευτέρα στα θρανία, τόνισε ότι βρίσκονται ήδη τρεις μήνες εκτός σχολείου και δεν θα μπορούσαν αυτοί οι μήνες να γίνουν έξι. «Έχουμε χρέος να επιτρέψουμε στα παιδιά να επιστρέψουν στην κανονικότητα» επισήμανε.