Την καθολική εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων, καθώς και την εισαγωγή της διδασκαλίας Αγγλικών στο νηπιαγωγείο, περιλαμβάνει νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών, που συζητείται στη Βουλή, γνωστοποίησε το ΥΠΑΙΘ.
Ειδικότερα, με τα άρθρα 1-3, που ισχύουν από το σχολικό έτος 2021-2022, εντάσσονται τα εργαστήρια δεξιοτήτων σε νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια όλης της χώρας, καθώς και οι δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο.
Παράλληλα, περιγράφεται αναλυτικά η κατανομή του χρόνου της διδακτικής ενότητας εργαστηρίων δεξιοτήτων στο πρόγραμμα σπουδών στο δημοτικό και στο νηπιαγωγείο.
Οργανικές θέσεις και λήξη μαθημάτων
Το άρθρο 4 περιλαμβάνει ρυθμίσεις για οργανικές θέσεις σε κλάδους του εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το άρθρο 5 προβλέπει για το σχολικό έτος 2020-2021 τη λήξη των μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στις 25 Ιουνίου και του διδακτικού έτους στις 30 Ιουνίου, καθώς και την αυτοδίκαιη παράταση των συμβάσεων εργασίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π. μέχρι τις 30 Ιουνίου.
Το άρθρο 6 συνιστά μεταβατική διάταξη των προϋποθέσεων ολοκλήρωσης της φοίτησης αποκλειστικά των ήδη φοιτούντων σπουδαστών των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. και των ΕΠΑ.Σ. που εποπτεύονται από άλλα υπουργεία.
Ταφή μουσουλμάνων
Το άρθρο 7 επιδιώκει την επίλυση ζητήματος που αφορά στις διαδικασίες ταφής των μουσουλμάνων πολιτών, και ιδίως αυτών που ανήκουν στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, στους μουσουλμάνους της Ρόδου και της Κω και στους μουσουλμάνους (Έλληνες και αλλοδαπούς) που κατοικούν στην Αττική.
Το άρθρο 8 αποσαφηνίζει, ότι η απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, η οποία εγκρίνει τον Κανονισμό Λειτουργίας αφορά εκκλησιαστικά ιδρύματα προϋφιστάμενα της ημερομηνίας έναρξης ισχύος του νόμου (11.2.2014) και μη λυθέντα έως και την ημερομηνία αυτή, και όχι για προϋπάρξαντα εκκλησιαστικά ιδρύματα, που λειτούργησαν και λύθηκαν ήδη προ της έναρξης ισχύος του άρθρου αυτού.