Μπορεί να άλλαξε τουλάχιστον στο ένα σημείο, η επίμαχη αναφορά «Μακεδονία» σε περίπτερο της γειτονικής χώρας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ), καθώς σύμφωνα με πηγές υπήρξε αντίδραση της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο, ωστόσο ο όρος παρέμεινε στα εκατοντάδες διαφημιστικά υλικά που μοιράζουν στην έκθεση.
Πιο συγκεκριμένα, παρότι η αλλαγή στη βιτρίνα του περιπτέρου έγινε προκειμένου να μην δημιουργείται σύγχυση για την επίσημη ονομασία κράτους, όπως φαίνεται όλα τα υπόλοιπα υλικά έμειναν ως είχαν.
Το περιστατικό σχολίασε και ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης:
Σημειώνεται ότι η γειτονική χώρα διαφημιζόταν με τα logo «Macedonia your next destination» και «Macedonia Timeless», τα οποία αναγράφονταν στην πρόσοψη του περιπτέρου της, όπως έδειχνε φωτογραφία, ενώ με μικρότερα γράμματα αναγραφόταν «Οργανισμός Τουρισμού της Βόρειας Μακεδονίας».
Εξακολουθεί πάντως να πρόκειται για ένα περιστατικό που συνιστά απόδειξη του πόσο προβληματική είναι η Συμφωνία των Πρεσπών και πόσες μαύρες τρύπες έχει αφήσει.