Ο όποιος αντίκτυπος από την παρουσία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στη ΔΕΘ, οι εξαγγελίες και το όποιο πολιτικό μήνυμά του, εκμηδενίστηκαν σε εξαιρετικά σύντομο χρόνο. ‘Οσα εξήγγειλε και διαφημίστηκαν ως πλήρες, ρεαλιστικό και κοστολογημένο πρόγραμμα, δεν βρήκαν την αναμενόμενη έκταση και προβολή στα μέσα τα οποία η Κουμουνδούρου διατηρεί, είτε ως αμιγώς κομματικά, είτε ως απολύτως εξαρτημένα και ελεγχόμενα.
Σαν να έγινε συντονισμένη επιχείρηση ώστε τα μέτρα που ανακοίνωσε ο κ. Τσίπρας να μην αναδειχθούν περισσότερο. Μην ακουστούν και συζητηθούν παραπάνω, μην προκαλέσουν ερωτήματα και απορίες, μην τυχόν και απαιτηθούν λογικές διευκρινίσεις.
Εύλογο. Βουλευτές και στελέχη, με πρώτο τον αρχηγό του κόμματος, ξέρουν καλά πως διάκειται εδώ και καιρό, η πλειοψηφία των πολιτών έναντι των υποσχέσεων και των δεσμεύσεων τους.
Έτσι μετά το 48ωρο στη ΔΕΘ όλος ο μηχανισμός του ΣΥΡΙΖΑ ακολούθησε τη συνταγή: το είπαμε, άστο, όποιος τσίμπησε και όποιος κατάλαβε.
Υπάρχει μια φράση που αποδίδει όλο αυτό εύληπτα και λαϊκά αλλά είναι ελαφρώς ακατάλληλη. Μαρτυρά απόγνωση η απόπειρα να παρουσιαστεί η εμφάνιση του κ. Τσίπρα στη ΔΕΘ, ως πρωθυπουργού σε αναμονή σε μια ΔΕΘ που θα μνημονεύεται στην πολιτική ιστορία!!!.
Αλλά και η προσπάθεια που γίνεται να ισοφαρίσουν οι εντυπώσεις από τα ευρήματα των μέχρι τώρα αρνητικών για τον κ. Τσίπρα δημοσκοπήσεων, με τις μετρήσεις τηλεθέασης που έκανε στη ΔΕΘ.
Έγινε είδηση ότι ο κ. Τσίπρας «νίκησε» τον κ. Μητσοτάκη επειδή περισσότεροι τηλεθεατές παρακολούθησαν την ομιλία του σε σχέση με την αντίστοιχη του πρωθυπουργού.
Δημοσιογραφική αξιολόγηση θα πει κάποιος, που είναι το πρόβλημα;
Στην αφελέστατη προσπάθεια αντίστιξης με τις δημοσκοπήσεις, είναι το πρόβλημα και είναι ατόφιο πρόβλημα της ηγετικής ομάδας του και των επικοινωνιακών του βραχιόνων.
Η επίμαχη διατύπωση του σαθρού σκεπτικού: Σε αντίθεση με τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων, ο Αλέξης Τσίπρας συγκέντρωσε ποσοστό τηλεθέασης 11,5%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Nielsen, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης έμεινε στο 9,6%. Ο Αλέξης Τσίπρας αναδείχθηκε νικητής και στο δυναμικό κοινό 18-54, με ποσοστό 7,8%, ενώ αντίθετα ο Μητσοτάκης σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης στην ίδια κατηγορία 6,7%.»
Δεν είναι υπέροχη η σύλληψη; Εφόσον τον Τσίπρα τον είδαν περισσότεροι στην τηλεόραση, οι δημοσκοπήσεις λένε ψέματα, άρα κερδίζουμε.
Με τον ίδιο τρόπο είχε αμφισβητήσει και το 2019 τις δημοσκοπήσεις, πανηγυρίζοντας τα εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης που είχε κάνει η συνέντευξη του κ. Τσίπρα, στο Σκαι μετά το πολύμηνο εμπάργκο. Τα αποτελέσματα τα είδαμε.
Τα ίδια και τα ίδια βαρετά κολπάκια για αφελείς.