Ο Μικ Σουμάχερ πάντοτε βρισκόταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Από την πρώτη στιγμή που έπιασε τιμόνι στα καρτ. Ο γιος του Μίκαελ, τώρα, είναι έτοιμος να οδηγήσει στη Formula 1 και να γράψει τη δική του ιστορία, γνωρίζοντας, όμως, πως θα τον ακολουθούν τα επιτεύγματα του πατέρα του – τα επτά πρωταθλήματα (πέντε με τη Ferrari), οι 91 νίκες, τα 155 βάθρα και οι 68 pole positions.
Πριν μερικές μέρες στο Φιοράνο, ο 21χρονος οδήγησε μια παλιά Ferrari καθώς η σκουντερία έβαλε στην πίστα όλους τους οδηγούς της που εκτιμά πως θα έχουν λαμπρό μέλλον. Δεν θα τρέξει για λογαριασμό της αυτή την σεζόν, αλλά αυτό είναι το όνειρό του. Τώρα, τον περιμένει η Haas, η αμερικάνικη ομάδα που έχει στενούς δεσμούς με τους Ιταλούς. «Θα του επιτρέψουμε να κάνει λάθη, για την ώρα πρέπει μόνο να μάθει και μετά να πάρει την τύχη του στα χέρια του. Θέλουμε να τον βοηθήσουμε να... κατακτήσει τη Ferrari», δήλωσε ο διευθυντής της Haas, Γκίντερ Στάινερ. Ο ομόλογός του της Ferrari, Ματία Μπινότο, συνεχώς λέει για τους πιλότους της Ferrari Driver Academy: «δεν τους προετοιμάζουμε μόνο για τη Formula 1, αλλά συγκεκριμένα για τη Ferrari».
Ο Σουμάχερ δοκίμασε τη Haas τον περασμένο Νοέμβριο. Ηταν αυτό που περίμενε μετά από 192 αγώνες στις μικρότερες κατηγορίες από τη Formula 4 μέχρι τη Formula 2. Εγραψε 26 νίκες, 61 φορές τερμάτισε στην πρώτη 3άδα, έγραψε 17 pole positions και πανηγύρισε δύο πρωταθλήματα, το τελευταίο το 2020 στη Formula 2. Η Ferrari ποτέ δεν σταμάτησε να πιστεύει στις δυνατότητές του και εκείνος στα λόγια του πατέρα του: «αφιέρωσε τον εαυτό σου σ' αυτό που πραγματικά πιστεύεις. Κάν' το με πάθος. Μόνο έτσι θα πετύχεις». Ο Μικ ήταν μαζί με τον Μίκαελ στις 29 Δεκεμβρίου του 2013 όταν έκαναν σκι κι ο πατέρας του χτύπησε και δεν ξανασηκώθηκε.
Στο πλευρό του έχει και την ομάδα που ακολουθούσε τον πατέρα του. Τον φυσιοθεραπευτή Κάι Σνάπκα και τον Τζοκ Κλίαρ, τον τελευταίο μηχανικό αγώνων του Μίκαελ, όταν το 2012 ήταν στη Mercedes. Φυσικά, για τις αποφάσεις του είναι ενήμερη και η Κορίνα, η μητέρα του, που έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο ώστε ο πατέρας του να γίνει ένας από τους κορυφαίους – αν όχι ο κορυφαίος – οδηγός στην ιστορία της Formula 1.
Στη Ferrari, αλλά και στο περιβάλλον του δεν συμμερίζονται τις ανησυχίες πως ίσως λυγίσει στην πίεση και στις προσδοκίες που δημιουργεί το όνομά του. Είναι σίγουροι για τις ικανότητές του και την δύναμη του χαρακτήρα του, παρόλο που είναι λιγότερο εκρηκτικός και όχι τόσο επιβλητικός όσο ο Μίκαελ. Επιπλέον, υπογραμμίζουν πως ο ανταγωνισμός του δεν είναι οι πιλότοι πρώτης γραμμής. Η Haas δεν αναμένεται να πρωταγωνιστήσει. Πέρυσι τερμάτισε 9η κι ο στόχος της είναι να τα πάει καλύτερα από τη Williams και την Alfa Romeo, 10η και 8η αντίστοιχα.
Αυτή την σεζόν ο Σουμάχερ είναι ένας από τους τρεις πρωτοεμφανιζόμενους στη Formula 1. Οι άλλοι δύο είναι ο ομόσταβλός του, Νικίτα Μαζέπιν, από τη Ρωσία και ο Ιάπωνας Γιούκι Τσουνόντα που ανήκει στην Alpha Tauri και η... μαμά – ομάδα, η Red Bull, ελπίζει πολλά. Από τους τρεις, ο Σουμάχερ μοιάζει ο πιο έτοιμος, αν και ο Τσουνόντα θα έχει το καλύτερο μονοθέσιο, ενώ ο Μαζέπιν διαθέτει μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτοκίνητο της Formula 1 έχοντας γράψει... ώρες με τη Mercedes του 2018.
Γι' αυτό και οι 50 γύροι του «Schumi jr» με το μονοθέσιο της Ferrari του 2018 στο Φιοράνο την περασμένη εβδομάδα ήταν πολύτιμοι. «Είναι μια καλή βάση ενόψει των δοκιμών». Αυτές θα γίνουν στις 12 με 14 Μαρτίου στο Μπαχρέιν και ο Σουμάχερ θα έχει μιάμιση μέρα για νιώσει... άνετα μέσα στη Haas. Ακούγεται ωραία ξανά το όνομα Σουμάχερ στη Formula 1 και σίγουρα οι διοργανωτές γνωρίζουν πως η παρουσία του θα προσκομίσει νέους οπαδούς όταν αρχίσουν οι αγώνες. «Είμαι χαρούμενος και περήφανος για το όνομά μου, δεν αποτελεί βάρος, αλλά κίνητρο», λέει.