Η Adidas ανακοίνωσε την Πέμπτη πως συμφώνησε με την Authentic Brands Group (ABG) στην πώληση της Reebok έναντι 2,1 δισ. ευρώ (2,5 δισ. δολάρια).
Το deal αναμένεται να οριστικοποιηθεί το α' τρίμηνο του 2022, με την έγκριση της συμφωνίας από τους μετόχους των δύο ομίλων. H Adidas αγόρασε την Reebok το 2006 για 3,8 δισ. δολάρια, ενώ η πώληση της Reebok έρχεται καθώς η διοίκηση της Adidas στοχεύει να εστιάζει περισσότερο στα δικά της brands, στο πλαίσιο της στρατηγικής Own the Game, που έχει καταρτίσει η Adidas με ορίζοντα το 2025.
Σημειώνεται οτι η Adidas είχε προσπαθήσει ξανά το 2014 να πουλήσει την Reebok σε μια κινέζικη εταιρεία δίχως επιτυχία.
Η αλήθεια είναι οτι ο "γάμος" αυτός που ξεκίνησε με πολλά όνειρα και προοπτικές, δεν λειτούργησε, κυρίως για την Reebok. Όταν λοιπόν η Adidas εξαγόρασε τη Reebok, η τελευταία είχε επίσης συμβόλαιο με το αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ (NBA) για την προμήθεια αθλητικού υλικού, είχε συμφωνίες με το αμερικανικό πρωτάθλημα χόκεϊ (NHL) και το αμερικανικό πρωτάθλημα φούτμπολ (NFL).
Σταδιακά, η Reebok, άρχισε αργά να χάνει τις συμβάσεις που είχε με τα πρωταθλήματα ως αποκλειστικός προμηθευτής. Όσον αφορά το NBA, η μητρική Adidas ήταν αυτή που αποφάσισε να πάρει τη θέση της μετά την μεταξύ τους συμφωνία. Το 2011, η αμερικανική εταιρεία έχασε το σημαντικότερο ίσως συμβόλαιο της, αυτό με το NFL από την Nike. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Citigroup, τα 2/3 των εσόδων της Reebok προέρχονταν από το αμερικανικό φούτμπολ.