Τρέχουν οι διαγωνισμοί για περιφερειακά λιμάνια, Εγνατία Οδό, ΔΕΠΑ και Αττική Οδός, παγωμένες ωστόσο παραμένουν οι μεγάλες αποκρατικοποιήσεις των ΔΑΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΔΕΗ και ΕΛΠΕ. Αυτό προκύπτει από το αναθεωρημένο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ. Ειδικά για τον ΔΑΑ αναφέρει ότι «η εξέλιξη της υγειονομικής κρίσης επηρεάζει τον χρονικό σχεδιασμό του διαγωνισμού».
Ταυτόχρονα ξεκινά η πρόσληψη χρηματοοικονομικών συμβούλων από το ΤΑΙΠΕΔ για την ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού. Στόχος του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων είναι ο διαγωνισμός να προκηρυχθεί για την αναζήτηση του νέου παραχωρησιούχου στο α’ πρώτο εξάμηνο του 2021.
Στο αναθεωρημένο πρόγραμμα φαίνεται ότι παραμένουν στον πάγο οι μεγάλες αποκρατικοποιήσεων του αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος, καθώς και των ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΔΕΗ και ΕΛΠΕ. Ειδικά για τον ΔΑ, το Ταμείο αναφέρει ότι «η εξέλιξη της υγειονομικής κρίσης επηρεάζει τον χρονικό σχεδιασμό του διαγωνισμού», ενώ για τις υπόλοιπες προαναφερόμενες αποκρατικοποιήσεις σημειώνει ότι «διερευνώνται όλες οι επιλογές».
Οι αποκρατικοποιήσεις που προχωρούν είναι τα περιφερειακά λιμάνια, η Εγνατία Οδός, κάποια ακίνητα και η ενεργειακές ΔΕΠΑ και υπόγειο κοίτασμα Καβάλας. Για την Εγνατία Οδό το αναθεωρημένο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων αναφέρει ότι γίνεται προετοιμασία και αποστολή του αναθεωρημένου σχεδίου Σύμβασης Παραχώρησης στους προεπιλεγέντες επενδυτές ενώ η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών έχει μετατεθεί για το τέλος του έτους (11/12/2020).
Επίσης για τον ερχόμενο Δεκέμβριο έχει οριστεί η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών της ΔΕΠΑ Εμπορίας και θα ακολουθήσουν τέλος Ιανουαρίου οι προσφορές για την ΔΕΠΑ Υποδομών. Για το κοίτασμα της Ν. Καβάλας, αναμένεται η ολοκλήρωση της Μελέτης Κόστους Οφέλους από την Frontier Economics και παράδοση της τελικής αναφοράς στη ΡΑΕ για την κατάρτιση του πλαισίου κανονισμού τιμολόγησης της ΥΑΦΑ, βάσει των προβλεπομένων στην ΚΥΑ της 13/03/2020. Η υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές ως γνωστό έχει οριστεί για το τέλος του μήνα (30.09.2020).