Αύξηση εσόδων και κερδών παρουσίασε στην διάρκεια της περασμένης χρονιάς η JT International Hellas. Παράλληλα η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας στα έσοδα και τα κέρδη μέσα στο 2020 θα είναι μικρές και ότι δεν θα θέσουν σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.
Συγκεκριμένα η JTI Hellas, αντιπρόσωπος της ιαπωνικής πολυεθνικής εταιρείας καπνικών προϊόντων JTI (Winston, Camel, Silk & Cut κ.λπ.) παρουσίασε μικτά έσοδα 735,46 εκατ. ευρώ. Σημείωσαν έτσι αύξηση κατά 2% σε σχέση με το 2018. Χωρίς τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ) καπνού, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 83,14 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 9,6%.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν σε 2,44 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 2,5% ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 0,85 εκατ. ευρώ έναντι 0,60 εκατ. ευρώ που ήταν το 2018. Προς την κατεύθυνση αυτή συνέβαλαν κυρίως η μειωμένη φορολογία και τα μειωμένα χρηματοοικονομικά έξοδα.
Σχολιάζοντας η διοίκηση της ελληνικής εταιρείας την πορεία αυτή σημείωσε ότι η αύξηση του όγκου πωλήσεων, σε συνδυασμό με την συρρίκνωση της αγοράς οδήγησε σε σημαντική αύξηση του μεριδίου της στην Ελληνική αγορά καπνικών.
Για το 2020 η εταιρεία αναμένει μικρή κάμψη των εσόδων, λόγω των μέτρων περιορισμού της κίνησης. «Σύμφωνα με εκτίμηση της διοίκησης της Εταιρείας, η επίδραση στα έσοδα της θα επηρεαστεί κυρίως από την επίπτωση της μείωσης του τουρισμού τους καλοκαιρινούς μήνες, το εκτιμώμενο ποσοστό μείωσης του τζίρου ενδέχεται να ανέλθει στο 2%-3% ενώ παράλληλα θα εξεταστεί και η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης», αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της επιχείρησης.
Και συνεχίζει: «Η διοίκηση της εταιρείας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι συνέπειες του Covid-19 δεν έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομική κατάσταση της εταιρείας για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2019 και παρόλο που ο Covid-19 μπορεί να επηρεάσει τα έσοδα της εταιρείας βραχυπρόθεσμα, η επίδραση αυτή αναμένεται ότι θα απορροφηθεί και δεν θέτει μακροπρόθεσμα σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα και στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας».