Επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ, που θα έχουν στόχο την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, την αύξηση του προσωπικού της αλλά και την μεγαλύτερη επικοινωνία των προϊόντων της προγραμματίζει για το 2022 η Danone Nutricia Ελλάδος. Αυτό ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Σίμος Λουλουμάρης κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε χθες στην Πρεσβευτική Κατοικία της Γαλλίας.
Στόχος του επενδυτικού, αυτού , προγράμματος, όπως ανέφερε στο Liberal ο κ. Λουλουμάρης είναι η αύξηση των μεριδίων αγοράς της εταιρείας και η ενίσχυση του τζίρου κατά 4 ως 5% ετησίως στο κομμάτι των γαλακτοκομικών και plant based ροφημάτων.
Από το παραπάνω ποσόν που πρόκειται να ενδυθεί μέσα στο 2022, περί το 1,2 εκατ. ευρώ θα δαπανηθεί για επενδύσεις σε αποθηκευτικούς χώρους και logistics, 700.000 ευρώ για νέες προσλήψεις 20 εργαζομένων και 1,1 εκατ. ευρώ για διαφημιστική προβολή και προωθητικές ενέργειες.
Νωρίτερα, ο κ. Fabrizio Gavelli, managing director για την Ελλάδα και Ιταλία, μιλώντας στην εκδήλωση αναφέρθηκε στη «νέα εποχή της Danone στην Ελλάδα».
Όπως είπε ο κ. Gavelli: «Προχωρώντας σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, η Danone επενδύει στις τοπικές αγορές και στην Ελλάδα, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση όλων των κατηγοριών και καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και πελατών».
Αναδιοργάνωση και νέα παγκόσμια στρατηγική
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε λίγες μόλις ημέρες μετά τη συνένωση των δραστηριοτήτων του ομίλου Danone με την Νutricia και την νέα πια εταιρεία Danone Nutricia Ελλάδος να ανακοινώνει ότι, ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της εταιρίας, αναλαμβάνει την εμπορία και διανομή των Γαλακτοκομικών & Φυτικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, πλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται.
Ο πρόεδρος του δ.σ. κ. Σίμος Λουλουμάρης αναφέρθηκε στη δυναμική του ομίλου και τις νέες προοπτικές στην Ελλάδα, λόγω όμως, ότι μεγάλο μέρος των πωλήσεων αφορά βρεφικά γάλατα, εξέφρασε την ανησυχία του για το δημογραφικό, εξαιτίας της υπογεννητικότητας.
Για το τρέχον έτος, η εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεών της σε ποσοστό της τάξης του 4%, εκτίμηση που στηρίζεται στις αυξημένες πωλήσεις της Numil στο πρώτο εξάμηνο 2022.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο κ. Λουλουμάρης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, στην Ελλάδα, η Numil διαθέτει τα προϊόντα της σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61% να αφορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο, 25% σε φαρμακεία, 6% σε HoReCa και νοσοκομεία, ενώ υπάρχει και ένα ποσοστό 7% που αφορά την αγορά της Κύπρου.
Η Danone κατέχει ηγετική θέση στα λειτουργικά γιαούρτια – με το σήμα Activia – στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και στα σκευάσματα ενηλίκων, ενώ τη δεύτερη θέση κατέχει σε βρεφικά και νηπιακά γάλατα (Almiron, Milupa, Nutricia) καθώς και στα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια (Alpro).
Ειδικά για την κατηγορία των φυτικών ροφημάτων ο επικεφαλής στην Ελλάδα ανέφερε ότι υπάρχουν προοπτικές, καθώς η κατανάλωση στην Ελλάδα σε φυτικά ροφήματα ανέρχεται μόλις σε 1 κιλό, όταν σε ανταγωνιστικές αγορές όπως η Ισπανία η κατανάλωση ανέρχεται στα 8 κιλά.
Σημειώνεται ότι η Danone συνεργάζεται με την ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ στον τομέα παραγωγής γιαουρτιού Activia, με τη συνεργασία τους να επεκτείνεται κι εκτός συνόρων, καθώς τα προϊόντα εξάγονται μεταξύ άλλων σε Ιταλία και Ισπανία.