Επέκταση σε Αγγλία, Γερμανία και Πολωνία εξετάζει η Douleuteras μετά την επένδυση της Olympia συμφερόντων του Πάνου Γερμανού στην εταιρεία. Ένας νέος γύρος χρηματοδότησης με είσοδο επενδυτή θεωρείται πιθανή από τη διοίκηση της εταιρείας, ενώ το 2020 οι καταναλωτές είχαν αυξημένο ενδιαφέρον για τεχνικές εργασίες.
Ποιος είναι ο επενδυτικός σχεδιασμός της ελληνικής εταιρείας; «Η επένδυση από τον Όμιλο Olympia κατευθύνεται σε δύο βασικούς άξονες: Ο πρώτος αφορά στην τεχνολογία, όπου στόχος μας είναι να συνεχίσουμε αυτό που ξεκινήσαμε πριν πέντε χρόνια, δηλαδή να εξελίξουμε τον παραδοσιακό κλάδο του σπιτιού. Στόχος είναι με την ίδια ευκολία που παραγγέλνουμε το φαγητό μας ή ένα προϊόν να μπορούμε να υλοποιούμε και μια εργασία για το σπίτι. Ακόμη, επιθυμούμε να εισάγουμε νέες τεχνολογικές λειτουργίες που θα εξελίξουν σημαντικά την εμπειρία που προσφέρουμε τόσο στον καταναλωτή όσο και στον επαγγελματία» δηλώνει στο Liberal Markets ο Ανδρέας Γραμμάτης, CEO της Douleuteras.
Σχετικά με την επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό, ο ίδιος αναφέρει πως «ο δεύτερος άξονας σχετίζεται με την επέκτασή μας στο εξωτερικό σε συνέχεια της πολύ θερμής υποδοχής που λάβαμε στην αγορά της Κύπρου, όπου ξεκινήσαμε πριν από λίγους μήνες. Με βάση αυτό και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι δείκτες ικανοποίησης των χρηστών στην Ελλάδα βελτιώνονται συνεχώς θεωρήσαμε σωστό να επεκταθούμε και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Για τις νέες αγορές, αυτή τη στιγμή εξετάζουμε την Αγγλία, τη Γερμανία και την Πολωνία».
Οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των υπηρεσιών έχουν «τραβήξει» τα βλέμματα των επενδυτών, κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα πως νέοι «παίχτες» θα επενδύσουν στην εταιρεία, προκειμένου να αποκτήσουν μερίδιο από την ανάπτυξή της.
«Η εταιρεία βρίσκεται σε καθεστώς σημαντικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα έχουν δημιουργηθεί ισχυρές προϋποθέσεις για επιτυχημένη επέκταση και στο εξωτερικό. Αυτό, σε συνδυασμό με τις ισχυρές κεφαλαιακές απαιτήσεις που έχει η συνεχής ψηφιοποίηση του κλάδου των υπηρεσιών, καθιστούν αρκετά πιθανό το σενάριο μελλοντικών χρηματοδοτήσεων. Παράλληλα όμως, το γεγονός πως η εταιρία είναι κερδοφόρος μας προσφέρει μία μεγάλη γκάμα εργαλείων από τα οποία θα μπορούσαμε να αντλήσουμε μία χρηματοδότηση στο μέλλον, εφόσον τη χρειαστούμε» εξηγεί ο κ. Γραμμάτης.
Η Douleuteras ευνοείται από την ψηφιακή μετάβαση και τη στροφή των καταναλωτών, κάτι που αποτυπώνεται και στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
«Όπως και στους περισσότερους κλάδους, η ψηφιοποίηση της εύρεσης επαγγελματία επιταχύνθηκε λόγω πανδημίας. Παρατηρήσαμε ακόμη την είσοδο μεγαλύτερων ηλικιακών κοινών που δεν χρησιμοποιούσαν παραδοσιακά το διαδίκτυο για την εύρεση επαγγελματία προ πανδημίας, να επιλέγουν πλέον την πλατφόρμα μας», επισημαίνει ο CEO της εταιρείας και προσθέτει:
«Τέλος, βλέπουμε μία έντονη ανάγκη των ανθρώπων να βελτιώσουν τα σπίτια τους λόγω της μεγάλης του παραμονής εκεί. Το σπίτι βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής όλων μας, λαμβάνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα. Όλα τα παραπάνω συνέβαλαν ώστε ο κόσμος να στραφεί στην πλατφόρμα μας κάτι που αποτυπώθηκε και στα 250.000 αιτήματα εργασιών που λάβαμε το 2020».
Καταλήγοντας ο κ. Γραμμάτης επισημαίνει ότι «από το 2ο lockdown και μετά (από τον Νοέμβριο 2020 μέχρι σήμερα), εντοπίζουμε μία στροφή του κοινού προς τεχνικές εργασίες βελτιωτικής φύσεως (ενδεικτικά γυψοσανίδες, ξυλουργικές εργασίες), αλλά και ανακαινίσεις συγκεκριμένων δωματίων στο σπίτι (μπάνιο, κουζίνα), κάτι που επιβεβαιώνει τον κεντρικό ρόλο που έχει λάβει η αναβάθμιση του προσωπικού μας χώρου για όλους μας. Μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η τάση στο μέλλον».
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ η Douleuteras βρίσκεται σε ανάπτυξη. Όταν ξεκίνησε την πορεία της στις αγορές πριν από μερικά χρόνια κανείς δεν περίμενε πως θα προσελκύσει το ενδιαφέρον επενδυτών και θα κατέγραψε το δικό της «growth story» στην αγορά.
Σήμερα η πλατφόρμα συνεργάζεται με περισσότερους από 3.700 αξιολογημένους επαγγελματίες σε Ελλάδα και Κύπρο, καθημερινά δέχεται 800 αιτήματα εργασιών και συνολικά έχει εξυπηρετήσει περίπου 1 εκατ. αιτήματα εργασιών.