Ενίσχυση στα κέρδη μετά φόρων αλλά και στα έσοδά της εμφάνισε η Huawei το 2015, με όλα της τα Groups, Carrier, Enterprise και Consumer, να πετυχαίνουν ισχυρή ανάπτυξη σε ετήσια βάση.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ο ετήσιος κύκλος εργασιών των τριών Business Groups σε παγκόσμιο επίπεδο, διαμορφώθηκε στο ύψος των 395 δισ. κινεζικών γουάν (60,8 δισ. δολάρια ΗΠΑ), αυξημένος κατά 37% σε ετήσια βάση. Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 63,9 δισ. κινεζικά γουάν (5,7 δισ. δολάρια ΗΠΑ), ενισχυμένα κατά 33% σε ετήσια βάση.
Ο Guo Ping, αντιπρόεδρος της Huawei και rotating CEO σημείωσε: «Εν μέρει, η Huawei οφείλει την μακροπρόθεσμη ανάπτυξή της στο μεγάλο μέγεθος της αγοράς ICT, η οποία είναι η κινητήρια δύναμη των ψηφιακών οικονομιών σε όλο τον κόσμο. Επιπρόσθετα, η ανάπτυξή μας είναι επίσης άμεσο αποτέλεσμα της στρατηγικής εστίασης και των σημαντικών επενδύσεων στους στρατηγικούς επιχειρηματικούς τομείς μας. Κατά τα επόμενα τρία με πέντε έτη, θα επικεντρωθούμε στην ισχυροποίηση της συνδεσιμότητας, καθιστώντας ικανή την ανάπτυξη κάθετων βιομηχανιών και επαναπροσδιορίζοντας τις δυνατότητες των δικτύων. Με μία ανοικτή και συνεργάσιμη προσέγγιση καθώς και τη δέσμευση για κοινή επιτυχία, θα συνεργαστούμε στενά με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τις ευκαιρίες ανάπτυξης της βιομηχανίας μας. Μαζί, θα χτίσουμε έναν Καλύτερα Συνδεδεμένο Κόσμο».
Κατά το 2015, οι τρεις επιχειρηματικές μονάδες της Huawei κατέγραψαν σημαντική ανάπτυξη.
Τα ετήσια έσοδα του Carrier BG διαμορφώθηκαν σε 232,3 κινεζικά γουάν (35,8 δισ. δολάρια ΗΠΑ), σημειώνοντας αύξηση κατά 21% σε ετήσια βάση. Η ευρεία εξάπλωση των δικτύων 4G έχει συντελέσει κατά ένα μεγάλο μέρος σε αυτήν την ανάπτυξη.
Ο ετήσιος κύκλος εργασιών του Enterprise BG ανήλθε σε 27,6 δισ. κινεζικά γουάν (4,3 δισ. δολάρια ΗΠΑ), παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 44% ετησίως. Συγκεκριμένα, το enterprise business της Huawei σημείωσε ταχεία ανάπτυξη στους τομείς δημόσιας ασφάλειας, χρηματοοικονομικών, μεταφορών και ενέργειας.
Ένα σημαντικό γεγονός αναφορικά με την επίδοση της εταιρίας το 2015 ήταν ότι τα ετήσια έσοδα του Consumer BG της Huawei διαμορφώθηκαν σε 129,1 δισ. κινεζικά γουάν (19,9 δισ. δολάρια ΗΠΑ), καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 73% σε ετήσια βάση. Αυτή η άνοδος ήταν άμεσο αποτέλεσμα της αυξημένης ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας, τα οποία προσφέρουν κορυφαία εμπειρία χρήσης καθώς και της αυξημένης επιρροής της Huawei ως καταναλωτικό brand.
Κατά τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια, η Huawei έχει παραμείνει επικεντρωμένη στις υποδομές ICT, επενδύοντας σταθερά σε έρευνα και ανάπτυξη. Μόνο κατά την διάρκεια του 2015 η Huawei επένδυσε 15% των ετήσιων εσόδων της – 59,6 δισ. κινεζικά γουάν (9,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ) – σε έρευνα και ανάπτυξη. Οι συνολικές επενδύσεις της Huawei κατά τις προηγούμενες δεκαετίες έχουν ξεπεράσει τα 240 δισ. κινεζικά γουάν (περίπου 37 δισ. δολάρια ΗΠΑ).
Η Sabrina Meng, CFO της Huawei σημείωσε: «Ολοκληρώσαμε το 2015 με μία εύρωστη οικονομική θέση, με σταθερές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες και αποτελεσματικό έλεγχο κινδύνων. Το 2016, θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην βασική στρατηγική μας, παραμένοντας πελατοκεντρικοί σε ότι κάνουμε. Θα προχωρήσουμε με έργα μετασχηματισμού της διαχείρισης προκειμένου να προετοιμάσουμε καλύτερα του εαυτούς μας για το επερχόμενο μέλλον και θα συνεχίσουμε να προάγουμε την αποδοτικότητα των λειτουργιών μας για να διασφαλίσουμε την βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας.
Η Ετήσια Οικονομική Έκθεση της Huawei βασίζεται σε οικονομικές καταστάσεις που έχουν ελεγχθεί από τους ανεξάρτητους ορκωτούς ελεγκτές – λογιστές της KPMG, μίας διεθνούς λογιστικής εταιρείας.