Επιβεβαιώνει με σημερινή ανακοίνωσή της προς το χρηματιστήριο τη σταδιακή απώλεια κυρίαρχων σημάτων και brands – εν προκειμένω τη Nike – με την οποία είχε μακροχρόνια συνεργασία η εταιρεία Folli Follie. Πάντως, η διακοπή της συνεργασίας με τη Nike, όπως σημειώνει η Folli Follie δεν θα γίνει... αυτομάτως και μονομιάς, αλλά σε βάθος ετών έως το 2022 όπου λήγουν και οι τελευταίες συμβάσεις με τον παγκόσμιο κολοσσό.
Η Folli Follie, ύστερα από πρόσφατα δημοσιεύματα αναφορικά με τη Nike επισημαίνει:
«Η Εταιρεία διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία με την Nike, από το 2007, μέσω ενός διευρυμένου δικτύου, χονδρικής και λιανικής, που αριθμεί συνολικά 19 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και 29 σε Βουλγαρία και Ρουμανία. Στις 18 Δεκεμβρίου 2018, η Εταιρεία ενημερώθηκε επίσημα από την Nike, μέσω γραπτής επιστολής, για την διατήρηση όλων των υφιστάμενων συμβολαίων σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία, μέχρι τον συμβατικό χρόνο λήξης τους.
Ως εκ τούτου, διευκρινίζεται ότι, σταδιακά από τον Μάιο του 2019 μέχρι τον χειμώνα του 2022, οπότε και λήγει η τελευταία χρονικά σύμβαση του Ομίλου με την Nike, τα σχετικά συμβόλαια εισαγωγής και διανομής των επώνυμων ειδών ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ της εταιρείας Nike και των θυγατρικών της, δεν θα ανανεωθούν.
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι παρά τη λήξη τον Μάιο του 2019 του συμβολαίου, που αφορά στη διανομή στην Ελλάδα των προϊόντων Nike προς τους καταστηματάρχες με χαμηλή κατανάλωση, η Εταιρεία θα διατηρήσει την απρόσκοπτη εισαγωγή και διανομή των προϊόντων Nike καθ'' όλη την διάρκεια του 2019, ενώ η διάθεση των προϊόντων Nike από τα εν λειτουργία σήμερα καταστήματα της Εταιρείας θα συνεχιστεί κανονικά για το διάστημα 2020 - 2022 κατά περίπτωση».