Η Ford επικαλέστηκε την αύξηση του κόστους και την ανάγκη για μια πιο λιτή δομή, καθώς στρέφει την παραγωγή της στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ford: Περικοπή 3.800 θέσεων εργασίας στην Ευρώπη σε βάθος τριετίας
Shutterstock
Shutterstock

Ford: Περικοπή 3.800 θέσεων εργασίας στην Ευρώπη σε βάθος τριετίας

Η Ford επικαλέστηκε την αύξηση του κόστους και την ανάγκη για μια πιο λιτή δομή, καθώς στρέφει την παραγωγή της στα ηλεκτρικά οχήματα.

Η Ford ανακοίνωσε πως σε βάθος τριετίας θα προβεί σε περικοπή 3.800 θέσεων εργασίας στην Ευρώπη σε ότι έχει να κάνει με την ανάπτυξη προϊόντων αλλά και διοικητικά πόστα. 

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία επικαλέστηκε την αύξηση του κόστους και την ανάγκη για μια πιο λιτή δομή, καθώς στρέφει την παραγωγή της στα ηλεκτρικά οχήματα.

Περίπου 2.300 θέσεις εργασίας θα καταργηθούν στις εγκαταστάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κολωνία και το Άαχεν στη Γερμανία, 1.300 στο Ηνωμένο Βασίλειο και 200 στην υπόλοιπη Ευρώπη, ανέφερε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι σκοπεύει να επιτύχει τις μειώσεις μέσω προγραμμάτων εθελούσιας αποχώρησης.

Η είδηση αποτελεί πλήγμα για τα συνδικάτα, τα οποία δήλωσαν στα τέλη Ιανουαρίου ότι το χειρότερο σενάριο που βρίσκεται στο τραπέζι είναι 2.500 περικοπές θέσεων εργασίας στην Ευρώπη.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα διατηρήσει περίπου 3.400 μηχανικούς στην περιοχή, οι οποίοι θα βασιστούν στη βασική τεχνολογία που παρέχεται από τους Αμερικανούς συναδέλφους τους και θα την προσαρμόσουν στους Ευρωπαίους πελάτες, δήλωσε ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων (EV) και επικεφαλής της Ford Γερμανίας Μάρτιν Σάντερ σε συνέντευξη Τύπου.

«Υπάρχει σημαντικά λιγότερη δουλειά που πρέπει να γίνει για τα συστήματα κίνησης που απομακρύνονται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κινούμαστε σε έναν κόσμο με λιγότερες παγκόσμιες πλατφόρμες, όπου απαιτείται λιγότερη μηχανολογική εργασία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να κάνουμε τις προσαρμογές», δήλωσε ο Σάντερ.

Τίποτα δεν έχει αλλάξει στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ο Σάντερ, με τον στόχο της προσφοράς ενός αμιγώς ηλεκτρικού στόλου στην Ευρώπη μέχρι το 2035 να παραμένει σε ισχύ.

Η Ford πρόκειται να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα στην Ευρώπη που κατασκευάζεται στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen στην Κολωνία αργότερα φέτος και εξετάζει το ενδεχόμενο να φέρει μια πλατφόρμα της Ford στην Ευρώπη, ενδεχομένως στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια, δήλωσε ο Σάντερ.