Βελτίωση του EBITDA κατά 5,3% πέτυχε η Forthnet στο 12μηνο του 2018 σύμφωνα με την ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, η αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας, είναι αποτέλεσμα της πιστής εφαρμογής του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης που εφαρμόζεται με στόχο αφενός την αναδιάρθρωση του κοστολογικού μοντέλου της επιχείρησης και αφετέρου την αναζήτηση εσόδων από νέες αγορές και δραστηριότητες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Forthnet, η εταιρεία αριθμεί 927 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 669 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 550 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 478 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
Παράλληλα, η Forthnet σημείωσε ενίσχυση των εσόδων από εταιρικούς πελάτες κατά 5,9% και βελτίωση των εσόδων από τη διαφήμιση κατά 14%.
H απόφαση της Forthnet, για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού της περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, συνεχίζει να αποδίδει καρπούς και εδραιώνει την στρατηγική της τοποθέτηση στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Παράλληλα, η Forthnet, ετοιμάζεται να μπει στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας ως ιδεατός πάροχος (MVNO) σε συνέχεια ρυθμιστικών αποφάσεων που, μετά από πολλά χρόνια, εξομοιώνουν το ελληνικό πλαίσιο αγοράς κινητής τηλεφωνίας με αυτό των λοιπών ευρωπαϊκών χωρών.
Πρόκειται για κίνηση Game Changer για την εταιρεία, καθώς για πρώτη φορά υπάρχουν οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς έχει την ευκαιρία να προσφέρει με ανταγωνιστικούς όρους και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, δίνοντας έτσι ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των νοικοκυριών για υπηρεσίες επικοινωνίας και οικιακής ψυχαγωγίας.
Αξίζει να τονιστεί ότι, η βελτίωση του EBITDA ήρθε παρά την υπερφορολόγηση του κλάδου της συνδρομητικής τηλεόρασης και τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που διαμορφώνονται σε σχέση με πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Pay TV.