Οικονομικά κίνητρα σε όσους πελάτες της επιθυμούν να ανταλλάξουν το Galaxy Note 7 με άλλα μοντέλα της εταιρείας, προσφέρει η Samsung Electronics στη Νότια Κορέα, σε μια προσπάθειά της να «σώσει» τη φήμη των τηλεφώνων της.
Σύμφωνα με το Reuters, ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου των ζημιών, καθώς οι ανταγωνίστριες εταιρείες Apple Inc και LG Electronics επιδιώκουν να κερδίσουν μερίδιο αγοράς μετά την οριστική ανάκληση των συσκευών.
«Η εμπειρία από τον κλάδο, όπως φάνηκε στις Nokia και BlackBerry, δείχνει το πως οι μεγάλοι κατασκευαστές μπορούν να χάσουν μεγάλα μερίδια αγοράς ιδιαίτερα γρήγορα στον κλάδο των κινητών συσκευών», αναφέρει η Fitch σε έκθεσή της.
Στις ΗΠΑ, η Samsung απέστειλε σε όσους είχαν το Galaxy Note 7 πυρίμαχα κουτιά και προστατευτικά γάντια προκειμένου να αποστείλουν με το ταχυδρομείο τις συσκευές.
Στη Νότια Κορέα, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων ή ανταλλαγής με άλλο προϊόν της. Όσοι επιστρέφουν το Galaxy Note 7, το οποίο τιμολογείται στα 880 δολάρια, λαμβάνουν ένα κουπόνι αξίας 26,91 δολαρίων, ενώ εκείνοι που επιλέγουν να το ανταλλάξουν με κάποια άλλη συσκευή της εταιρείας λαμβάνουν επιπλέον πίστωση.
Στην Ελλάδα, η Samsung Hellas σημειώνει σε ανακοίνωσή της:
«Η ασφάλεια των πελατών μας είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας. Σε συνέχεια των πρόσφατων αναφορών σε περιστατικά σχετικά με το Galaxy Note7, αποφασίσαμε να σταματήσουμε τις πωλήσεις και τις ανταλλαγές τόσο των αρχικών συσκευών όσο και των συσκευών αντικατάστασης Galaxy Note7. Συνεπώς, σταματήσαμε οριστικά την παραγωγή της συσκευής. Καλούμε όλους τους πελάτες που διαθέτουν ήδη Galaxy Note7, να διακόψουν τη χρήση της συσκευής, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να απενεργοποιήσουν τη συσκευή. Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε για τη δημιουργία ενός προγράμματος αντικατάστασης, σύμφωνα με το οποίο οι πελάτες μας μπορούν να επιλέξουν ένα από τα παρακάτω:
1. Ανταλλαγή του Note7 με ένα Galaxy S7 edge.
2. Επιστροφή χρημάτων.
Για λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα ανταλλαγής μπορείτε να καλείτε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung στα τηλέφωνα: από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό)Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από τη Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όλους τους πελάτες της Samsung ότι το Galaxy Note7 είναι το μόνο μοντέλο που έχει επηρεαστεί.
Εχθές, η Samsung «έκοψε» τις εκτιμήσεις για τα λειτουργικά της κέρδη στο γ'' τρίμηνο στα 5,2 τρισ. γουάν (4,66 δισ. δολάρια) από τα 7,8 τρισ. γουάν, σε ένα «ψαλίδισμα» της τάξης του 33% που αντικατοπτρίζει την κρίση που διανύει η εταιρεία.
Αναλυτές, ωστόσο, προειδοποιούν πως η βλάβη στη φήμη της σε αυτή την «εξοντωτική» βιομηχανία είναι πιο δύσκολο να εκτιμηθεί σε σχέση με τις οικονομικές ζημιές.
Σύμφωνα με τη Fitch, «η πιθανή μακροπρόθεσμη βλάβη στο brand της… αποτελεί μεγαλύτερο κίνδυνο για το πιστωτικό της προφίλ απ' ότι ο άμεσος οικονομικός αντίκτυπος, ο οποίος θα ρυθμιστεί με τη ρευστότητα και τον ισχυρό ισολογισμό της εταιρείας».
Η Κεντρική Τράπεζα της Νότιας Κορέας, εξάλλου, παραδέχτηκε πως η αποτυχία του Note 7 μπορεί να πλήξει την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, αλλά χρειάζεται περισσότερο χρόνο προκειμένου να προσδιορίσει τις επιπτώσεις.
Ωστόσο, εκτίμησε πως το φετινό ΑΕΠ δεν θα επηρεαστεί. «Από αυτά που ξέρουμε η Samsung παράγει 400 εκατ. τηλέφωνα ετησίως και στη Νότια Κορέα παράγει λιγότερα από 30 εκατ. από αυτά», δήλωσε στέλεχος της κεντρικής τράπεζας.
Διαβάστε ακόμα:
- Samsung Vietnam: Καμία απόλυση μέσα στο 2016, παρά τα προβλήματα με το Galaxy Note 7