Η εξαγορά της εταιρείας κολοσσού SABMiller, το προηγούμενο έτος, είχε ως αποτέλεσμα τα κέρδη της AB InBev να εκτιναχθούν στο δεύτερο τρίμηνο σε 1,5 δισ. δολάρια από 152 εκατ. δολάρια που ήταν το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, όπως αναφέρει το MarketWatch, η εταιρεία προειδοποιεί πως οι πωλήσεις της στις δύο βασικές αγορές της, τις ΗΠΑ και τη Βραζιλία, συνεχίζουν να κινούνται πτωτικά. Ειδικά στην αμερικανική αγορά, οι καταναλωτές φαίνεται ότι κάνουν στροφή από τις αμερικανικές μπύρες lager, όπως είναι η Budweiser και η Bud Linght της AB InBev, στις μπύρες craft, αλλά και σε κρασιά και απεριτίφ, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της AB InBev να μειώνονται συνεχώς.
Για το λόγο αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε το Μάιο πως σκοπεύει να προχωρήσει σε επενδύσεις δύο δισ. δολαρίων έως το 2020 προκειμένου να παρασκευάσει νέα είδη μπύρας.
Για το δεύτερο τρίμηνο, πάντως, η μεγαλύτερη εταιρεία ζυθοποιΐας παγκοσμίως ανακοίνωσε έσοδα 5% σε οργανική βάση, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 14,18 δισ. δολάρια.