Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor κατέγραψε τη 10η διαδοχική πτώση κερδών της στο δεύτερο τρίμηνο και προειδοποίησε για ένα δύσκολο δεύτερο εξάμηνο, καθώς αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό αλλά και τη μείωση της ζήτησης για τα σεντάν που αποτελούν τον στυλοβάτης των πωλήσεών της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, μαζί με την θυγατρική της Kia Motors ανακοίνωσε πως στα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου που έληξε τον Ιούνιο, τα καθαρά κέρδη ήταν καλύτερα από τα αναμενόμενα ωστόσο μειώθηκαν 1,5% στα 1,76 τρισ. γιουάν ή 1,5 δισ. δολάρια. σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.
Τα τελευταία δύο χρόνια, η αυτοκινητοβιομηχανία “πόνταρε” σε νέα μοντέλα ώστε να αντιστρέψει την μακροπρόθεσμη οικονομική επιβράδυνση στην οποία είχε περιέλθει. Ωστόσο οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου “κατέστειλαν” τους αμερικάνους καταναλωτές με αποτέλεσμα η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας να δέχεται μεγαλύτερο πλήγμα απ'' ό,τι ανταγωνιστές της όπως η General Motors, ακριβώς λόγω της εστίασης της Hyundai στα αυτοκίνητα σεντάν.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν 8% στο δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο ένα χρόνο πριν, στα 24,68 τρισ. γιουάν, ενώ τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν οριακή αύξηση 0,6% στα 1,76 τρισ. γιουάν.