H Apple ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της, μέσω ανακοίνωσης, μετά από τις εκτεταμένες επικρίσεις που δέχθηκε διεθνώς σε συνέχεια της παραδοχή της ότι επιβραδύνει σκοπίμως τη λειτουργία ορισμένων παλαιότερων μοντέλων iPhone προκειμένου να παρατείνει τη λειτουργία των μπαταριών τους.
Ειδικότερα, στην ανακοίνωσή της μεταξύ άλλων αναφέρει πως «αναγνωρίζουμε ότι πολλοί από εσάς αισθάνεστε ότι η Apple σας πρόδωσε» και ζητάει συγγνώμη για αυτό.
Επιπλέον, προκειμένου να επανορθώσει την κατάσταση, η αμερικανική εταιρεία αναφέρει ότι θα αντικαταστήσει τις μπαταρίες λιθίου των παλαιότερων συσκευών της με κόστος 29 δολάρια αντί των 79 δολαρίων που είναι η τιμή πώλησης της, για όποιον χρήστη με iPhone 6 ή παλαιότερο μοντέλο το επιθυμεί.
Παράλληλα, θα προσθέσει λειτουργίες στο λογισμικό iOS που θα παρέχουν στους χρήστες πληροφορίες για την κατάσταση της μπαταρίας και πότε δεν είναι εφικτό να υποστηρίξει τη μέγιστη απόδοση της λειτουργίας του τηλεφώνου.
Σημειώνεται ότι ορισμένοι χρήστες iPhone είχαν υποπτευθεί ότι η Apple επιβράδυνε επίτηδες τα παλαιότερα μοντέλα, μέσω αλλαγών στο λειτουργικό τους σύστημα. Η υπόθεση ήρθε στην επιφάνεια μετά από μήνυση που κατέθεσαν δύο αμερικανοί πολίτες.
Πολλοί εξοργισμένοι καταναλωτές είχαν κατηγορήσει την εταιρεία ότι με αυτό τον τρόπο «ενθαρρύνει» τους χρήστες να αγοράσουν νεότερα κινητά τηλέφωνά της, όπως το iPhone X.
Στις ΗΠΑ έχουν κατατεθεί πλέον οκτώ ξεχωριστές μηνύσεις κατά της εταιρείας για το ζήτημα της επιβράδυνσης συσκευών της, ενώ νομικά εναντίον της έχουν κινηθεί επίσης χρήστες στη Γαλλία και στο Ισραήλ, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Reuters.
Διαβάστε ακόμα: