Tη στρατηγική marketing και επικοινωνίας του Euphoria Retreat ανέλαβε η Mindhaus, θυγατρική της V+O Greece η οποία ειδικεύεται στο τουριστικό marketing. Το Euphoria Retreat είναι το πρώτο luxury holistic wellbeing destination spa διεθνών προδιαγραφών στην Ελλάδα, το οποίο αποτελεί το νέο εγχείρημα της επιχειρηματία, Μαρίνας Εφραίμογλου.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το branding του νέου destination spa, καθώς και τη δημιουργική προσέγγιση στην επικοινωνία έχει αναλάβει η Unlimited Creativity, επίσης θυγατρική της V+O Greece.
Στο πλαίσιο της διευρυμένης συνεργασίας, η Mindhaus είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής και του συνόλου των ενεργειών marketing και επικοινωνίας, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί υποστηρικτικά στο τμήμα marketing του Euphoria Retreat.
Πιο συγκεκριμένα, στο σύνολο των υπηρεσιών συμπεριλαμβάνονται η στρατηγική της οπτικής και λεκτικής ταυτότητας και της αρχιτεκτονικής της μάρκας (brand architecture, brand storytelling), η επιμέλεια της δημιουργίας ολοκληρωμένου brand book, η ανάπτυξη νέων ψηφιακών και social assets, η κατάρτιση και υλοποίηση πλάνων επικοινωνίας και προβολής για το λανσάρισμα του brand στην Ελλάδα και παγκοσμίως, καθώς και η διαχείριση και τεχνική υποστήριξη των έργων marketing συνολικά (Project Management, προετοιμασία RFP, αξιολόγηση και επιλογή συνεργατών, επίβλεψη υλοποίησης). Τέλος, η Mindhaus έχει αναλάβει το σύνολο του συντονισμού της επικοινωνίας με τα γραφεία προβολής του εξωτερικού.
To Euphoria Retreat αποτελεί ένα νέο luxury destination spa και ο νέος προορισμός βρίσκεται σε μία ιδιαίτερης ομορφιάς τοποθεσία με πλούσια ιστορία και μοναδικό φυσικό κάλλος, στην βυζαντινή πόλη - κάστρο του Μυστρά. Στοχεύει να μυήσει τους επισκέπτες του στον κόσμο της ολιστικής ευζωίας, προσφέροντας υπηρεσίες φιλοξενίας και προγράμματα ευεξίας και spa.
Το Euphoria Retreat, το οποίο αποτελεί τη φυσική συνέχεια της προσωπικότητας και προσωπικής πορείας της Μαρίνας Εφραίμογλου στο χώρο του wellbeing, θα λειτουργεί σε 12μηνη βάση και αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον επισκεπτών καθ'' όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Με αφορμή την συνεργασία αυτή, η CEO της V+O Greece, Τέτη Κανελλοπούλου, ανέφερε πως «είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε ενεργά και ζούμε από κοντά ένα τόσο ξεχωριστό project. Το γνωρίσαμε από τις απαρχές του και το παρακολουθούμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση να εξελίσσεται, να διευρύνεται και να προχωρά στην ολοκλήρωσή του, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο, στην τοπική οικονομία, στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας, αλλά και σε διεθνές επίπεδο τουρισμού. Η εμπιστοσύνη που μας έδειξε η κ. Εφραίμογλου, εμπνευστής και πρωτεργάτης του εξαιρετικού αυτού project, έχει για εμάς ιδιαίτερη βαρύτητα, τόσο σε επιχειρηματικό, όσο και σε δημιουργικό επίπεδο, ενώ αναμένουμε με μεγάλη προσμονή να δούμε τα αποτελέσματα όσων έχουμε πετύχει», κατέληξε η κ. Κανελλοπούλου.