Οι πωλήσεις στα καταστήματα των ΗΠΑ αυξήθηκαν 0,5% το Μάιο μετά από μια ακόμη μεγαλύτερη αύξηση τον προηγούμενο μήνα, γεγονός που υποδηλώνει πως οι καταναλωτές εξακολουθούν να αισθάνονται αρκετά βέβαιοι για την οικονομία ώστε να αναπαράγουν τις καταναλωτικές τους προτιμήσεις παρά την επιβράδυνση των προσλήψεων στην αγορά εργασίας.
Οικονομολόγοι σε δημοσκόπηση του MarketWatch είχαν προβλέψει αύξηση 0,3%.
Οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο σε μια σειρά από τομείς όπως στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, στις διαδικτυακές πωλήσεις, στα καταστήματα ένδυσης, στα βενζινάδικα, στα καταστήματα αθλητικών ειδών και στα εστιατόρια.
Μόνο τα καταστήματα οικιακού εξοπλισμού κατέγραψαν πτώση στις πωλήσεις τους.
Τα πολυκαταστήματα αγωνίζονται να αποτρέψουν την μεταστροφή των πωλήσεων σε ανταγωνιστές. Οι πωλήσεις τους υποχώρησαν 4,4% τους πρώτους πέντε μήνες του 2016 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα.
Αντιθέτως, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις των οποίων η δραστηριότητα μεταφέρθηκε αποκλειστικά σε διαδικτυακή βάση έχουν σημειώσει αύξηση 10% στις πωλήσεις την πρώτη περίοδο του 2016.
Οι λιανικές πωλήσεις εξαιρουμένων των κλάδων της αυτοκινητοβιομηχανίας και του φυσικού αερίου αυξήθηκαν λίγο λιγότερο αλλά εξακολούθησαν να έχουν μια σταθερή αύξηση της τάξης του 0,3% το Μάιο.