Η καταναλωτική εμπιστοσύνη, η οποία αποτελεί κριτήριο για την κατάσταση της αγοράς, υποχώρησε περισσότερο από το αναμενόμενο τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με το CNBC.
Ο δείκτης Εμπιστοσύνης Καταναλωτή σημείωσε πτώση 92,2 το Φεβρουάριο, από ένα αναθεωρημένο 97,8 τον Ιανουάριο, όπως ανακοίνωσε το Conference Board. Πρόκειται για χαμηλότερο μέγεθος από το 97,3 που ήταν η εκτίμηση των αναλυτών, ενώ παράλληλα ήταν και το χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούλιο.
“Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών έχει υποχωρήσει, κυρίως λόγω της χαμηλότερης εμπιστοσύνης απέναντι στην κατάσταση των επιχειρήσεων”, δήλωσε ο Lynn Franco, διευθυντής οικονομικών δεικτών στο Conference Board. “Το βραχυπρόθεσμο outlook των καταναλωτών έγινε πιο απαισιόδοξο, καθώς οι καταναλωτές εκφράζουν μεγαλύτερη ανησυχία για την κατάσταση των επιχειρήσεων, για την οικονομική τους κατάσταση, και σε μικρότερο βαθμό, για την προοπτική της αγοράς εργασίας."