Με το βλέμμα στραμμένο στην κινεζική αγορά η Starbucks

Με το βλέμμα στραμμένο στην κινεζική αγορά η Starbucks

Η Starbucks θα προσφέρει ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα για να βοηθήσει τους χιλιάδες υπαλλήλους της στην Κίνα φροντίσουν τους ηλικιωμένους γονείς τους, καθώς η παγκόσμια αλυσίδα καφέ εμμένει στο φιλόδοξο σχέδιο επέκτασή της σε μια χώρα, της οποίας οι κάτοικοι παραδοσιακά πίνουν τσάι.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Starbucks Χάουαρντ Σουλτς έκανε την ανακοίνωση αυτή κατά την επίσκεψή του στην Κίνα αυτή την εβδομάδα. Σύμφωνα με την εταιρία, οι υπάλληλοι πλήρους απασχόλησης στην ηπειρωτική Κίνα με γονείς κάτω των 75 ετών μπορούν να κάνουν αίτηση για το Κινεζικό Πρόγραμμα Φροντίδας Γονέων, που καλύπτει την ιατρική φροντίδα για 30 συνηθισμένες σοβαρές ασθένειες ηλικιωμένων ατόμων στην Κίνα. Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, το πρόγραμμα αναμένεται να ωφελήσει πάνω από 10.000 γονείς.

Σε συνέντευξή του στο Xinhua, ο Σουλτς δήλωσε ότι η απόφαση ελήφθη αφού η εταιρία συνειδητοποίησε ότι οι Κινέζοι έχουν μια μοναδική και ισχυρή δέσμευση προς τους γονείς τους.

Ο Σουλτς δήλωσε ότι η δέσμευση είναι τόσο ισχυρή που σύμφωνα με έρευνα, το 70-80% των Κινέζων υπαλλήλων της εταιρίας πιστεύουν ότι το να μπορούν να φροντίζουν τους γονείς τους είναι το πιο επιθυμητό επίδομα που θα μπορούσαν να λάβουν.

«Όταν έκατσα μαζί τους και είπα 'Πείτε μου τι ονειρεύεστε για τον εαυτό σας', το μόνο πράγμα που συνεχώς απαντούσαν δεν ήταν για τους ίδιους αλλά το 'να φροντίζω τους γονείς μου'», δήλωσε ο Σουλτς. «Είναι μια πολύ εύκολη απόφαση για εμάς… αλλά το βλέπω ως μια σημαντική ευκαιρία για να πω ευχαριστώ στους ανθρώπους μας και να τους καθησυχάσω ότι θα τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους», δήλωσε.

Η αλυσίδα καφέ από το Σιάτλ μπήκε στην κινεζική αγορά πριν από 18 χρόνια. Το 2011, υπήρχαν μόνο περίπου 400 σημεία πώλησης ενώ σήμερα ο αριθμός τους αυξήθηκε στα 2.600. Η εταιρία έχει πλέον παρουσία σε 127 κινεζικές πόλεις και απασχολεί περίπου 40.000 άτομα. Η Κίνα έχει γίνει η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενα αγορά της Starbucks στο εξωτερικό.

Ο Σουλτς επιβεβαίωσε το σχέδιο επέκτασης που ανακοινώθηκε πέρυσι, βάσει του οποίου η Starbucks China στοχεύει να διπλασιάσει τον αριθμό των καταστημάτων της σε 5.000 έως το 2021 και να προσλαμβάνει 10.000 άτομα κάθε χρόνο την επόμενη πενταετία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ