Για πρώτη φορά, η ΕΥΔΑΠ συμμετέχει στο θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιείται από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου 2017, σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στοχεύει στην ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών στην επιχειρηματική λειτουργία, αλλά και στην αναγνώριση της προσπάθειας των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Η ΕΥΔΑΠ αναγνωρίζοντας την αξία στην εκπλήρωση των αναγκών και των απαιτήσεων των πελατών και ανταποκρινόμενη στις επιτακτικές υποχρεώσεις της απέναντι στην αγορά για εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, προχωρά σταδιακά, από την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου, στην παρουσίαση των νέων ψηφιακών της υπηρεσιών, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των καταναλωτών σε ένα εύχρηστο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον.
Στις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες που προσφέρει η ιστοσελίδα της (ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών, αλλαγή στοιχείων, κ.α.), έρχονται να προστεθούν οι νέες υπηρεσίες που αφορούν σε αιτήματα διακανονισμών, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες θα μπορούν να αιτηθούν κατάργηση παροχής και χορήγηση ειδικών τιμολογίων (πολυτέκνων, επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, υπερηλίκων).
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες επίσης μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διευρυμένη βάση πληροφοριών για την παροχή τους και το λογαριασμό τους. Το Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών θα διευκολύνει άμεσα τους καταναλωτές ενώ θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες υπηρεσίες.
Επιπλέον, η ΕΥΔΑΠ προχωρά για πρώτη φορά στην παρουσίαση των τομέων πρώτης γραμμής της Εταιρείας, μέσα από ένα ολιγόλεπτο, αλλά ιδιαιτέρως βιωματικό βίντεο.