Από την Τρίτη θα πιάσουν δουλειά στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης οι 43 εργαζόμενοι, που πρόκειται να εργαστούν με οκτάμηνες συμβάσεις, όπως γνωστοποίησε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο, 104,9 FM", ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ (OΛΘ), Κωνσταντίνος Μέλλιος. "Ήδη έχουν κατατεθεί τα δικαιολογητικά, έχουν καταρτιστεί οι πίνακες κατάταξης, και την Τρίτη πιάνουν δουλειά. Πρέπει να καλυφθούν τα κενά που δημιουργούνται από τις άδειες του υπόλοιπου προσωπικού αλλά οι νέοι εργαζόμενοι θα καλύψουν και σοβαρές ανάγκες και για την επιπλέον λειτουργία την οποία έχουμε προγραμματίσει για τα εγχώρια προς εξαγωγή" ανέφερε ο κ. Μέλλιος.
Ο ίδιος γνωστοποίησε ότι οι οκτάμηνες αυτές συμβάσεις θα εγκριθούν σήμερα στο Διοικητικό Συμβούλιο και εξέφρασε την πεποίθηση ότι η παρουσία των 43 εργαζομένων θα ενδυναμώσει τη λειτουργία της εταιρείας και θα επιταχύνει κάποιες δραστηριότητες, που κυρίως έχουν να κάνουν με τον χρόνο φόρτωσης εκφόρτωσης και διακίνησης των εμπορευμάτων. "Είμαστε αισιόδοξοι, ελπίζουμε ότι οι πάγιες και διαρκείς ανάγκες, που έχει η εταιρεία, θα αυξήσουν τις θέσεις εργασίας στο μέλλον" υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΛΘ, ο οποίος -σε συνέχεια και της χτεσινής συνέντευξης Τύπου- υπενθύμισε τα έργα στα οποία η διοίκηση δίνει προτεραιότητα.
"Θέλουμε να κερδίσουμε χρόνο, ώστε μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα της επέκτασης της 6ης προβλήτας, να εκσυγχρονιστούν οι γερανογέφυρες στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ), να τεθούν σε λειτουργία τα δύο συστήματα προμήθειας καταγραφής των εμπορευμάτων και ο έλεγχος των εμπορευματοκιβωτίων προς εξαγωγή, με στόχο να ενισχυθούν οι λειτουργίες του ΣΕΜΠΟ (από όπου προέρχεται και το 65% των εσόδων της εταιρείας)" σημείωσε ο κ. Μέλλιος και συμπλήρωσε πως έχουν προγραμματιστεί επείγοντα περιβαλλοντικά έργα, όπως αυτό για τη διαχείριση των ομβρίων υδάτων. "Έργο που δεν αφορά μόνο το λιμάνι αλλά όλη τη Δυτική Θεσσαλονίκη και το οποίο ελπίζουμε μέσα στο χρόνο να έχει ολοκληρωθεί" σχολίασε ο πρόεδρος του ΟΛΘ.
Ο πρόεδρος του ΟΛΘ αναφέρθηκε και στη μειωμένη παρουσία κρουαζιερόπλοιων στα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας. Η αστάθεια στην Τουρκία, υπενθύμισε ο κ.Μέλλιος, από πέρυσι είχε αναγκάσει τις εταιρείες κρουαζιέρας να αποσύρουν τα πλοία από την Κωνσταντινούπολη με αποτέλεσμα να επηρεάζονται δυσμενώς και τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Βόλου και Καβάλας. "Οι εταιρείες κρουαζιέρας βάζουν πολλούς προορισμούς για να προσελκύσουν τον πελάτη. Αν δεν προσφέρεις πακέτα με διαφορετικά μέρη να δείξεις στον πελάτη, δεν μπορείς με δύο λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας να κάνεις πρόγραμμα κρουαζιέρας" σημείωσε κι επανέλαβε ότι "η κρουαζιέρα είναι ένα κομμάτι του τουριστικού προϊόντος που είναι πολύ ευαίσθητο στις γεωπολιτικές εξελίξεις και επηρεάζεται αποκλειστικά και μόνο από τα γεγονότα στην Τουρκία. Ήρθαν τα γεγονότα στην Τουρκία το καλοκαίρι, το πραξικόπημα, οι τρομοκρατικές, βομβιστικές επιθέσεις στην Κωνσταντινούπολη, που ανέτρεψαν ακόμα και τις ελάχιστες προσδοκίες που υπήρχαν για μικρή μείωση της κρουαζιέρας".
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ