Την επιτυχή υλοποίηση του τραπεζικού προγράμματος επιβράβευσης πελατών yellow της Τράπεζας Πειραιώς, πρόγραμμα που τρέχει ήδη από τα τέλη του 2016, γνωστοποίησε η Intrasoft International.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, στόχος της τράπεζας ήταν να αναπτύξει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, προκειμένου να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες της και ταυτόχρονα να επιτύχει τους στρατηγικούς της στόχους.
Η Intrasoft επιλέχθηκε τόσο για την υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος όσο και για την υποστήριξη σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες που απαιτούνται. Το αποτέλεσμα είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης με ευέλικτο σχεδιασμό προωθητικών ενεργειών, προσφέροντας άμεσα οφέλη στους πελάτες της Τράπεζας μέσα από διαφορετικά κανάλια (POS, Web Banking και Mobile Banking) και συνεργάτες.
Οι πελάτες της τράπεζας μέσω του yellow έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν πόντους (yellows), όχι μόνο από τη χρήση της κάρτας αλλά και από τη χρήση άλλων τραπεζικών υπηρεσιών. Με το Πρόγραμμα επιβράβευσης yellow, ο πελάτης κερδίζει τα δικά του yellows με απλές κινήσεις και καθημερινές συναλλαγές. Η τεχνολογία του προγράμματος επιτρέπει στην Τράπεζα να αποκτήσει μία πιο ενημερωμένη και ξεκάθαρη εικόνα του πελατολογίου της καθώς και να αναπτύξει σειρά προωθητικών ενεργειών σε απόλυτη συνάφεια με τις ανάγκες των πελατών της.
O κ. Αλέξανδρος Μάνος, διευθύνων σύμβουλος, Intrasoft International δήλωσε σχετικά: «Η στενή συνεργασία μας με την Τράπεζα Πειραιώς και η ολοκλήρωση ενός υψηλού επιπέδου προγράμματος επιβράβευσης πελατών, αναδεικνύει περαιτέρω την εστίαση της εταιρείας μας στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και λύσεων. Είμαστε ευτυχείς για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει η Τράπεζα Πειραιώς».