Πρόστιμο - μαμούθ ύψους 5,6 δισ. δολαρίων επέβαλε η Βρετανία στην Vodafone εξαιτίας "σοβαρών και διαρκών" κακών εξυπηρετήσεων απέναντι στους πελάτες της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το CNBC, μεταξύ των προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι πελάτες και η Vodafone δεν τους εξυπηρέτησε, ήταν η μη ενημέρωση των λογαριασμών, όταν οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων ξεπερνούσαν το προβλεπόμενο όριο του προγράμματός τους.
Η Vodafone, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο, δεν έλαβε δράση αρκετά γρήγορα για τον εντοπισμό ή την αντιμετώπιση προβλημάτων που προήλθαν από τη μετάβαση σε ένα νέο σύστημα τιμολόγησης, σύμφωνα με τη ρυθμιστική αρχή που επέβαλε το πρόστιμο.
Κατά τη διάρκεια μιας 17μηνης περιόδου, από το τέλος του 2013 έως τον Απρίλιο του 2015, περίπου 10.452 πελάτες καρτοκινητής έχασαν συνολικά 150.000 λίρες.
Η Vodafone εξέφρασε τη λύπη της για τις αποτυχίες του συστήματος και της διαδικασίας που ακολουθήθηκε και επέστρεψε τα χρήματα στην συντριπτική πλειοψηφία των πελατών.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, επιστράφηκαν χρήματα ή έλαβαν πίστωση όλοι πλην 30 πελατών, με μέση επιστροφή 14,35 λίρες, Επίσης, η εταιρεία δώρισε 100.000 λίρες για φιλανθρωπικούς σκοπούς ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν επωφελήθηκε από τους 30 πελάτες που δεν κατάφερε να εντοπίσει.