Το γεγονός ότι υφίσταται ενδιαφέρον από μεγάλο όμιλο ιταλικών συμφερόντων για την Hellenic Seaways (HSW), αποτελεί επισφράγιση της ορθότητας των προσπαθειών που καταβάλλει η διοίκηση της εταιρείας για την ανάπτυξη της στο χώρο της ακτοπλοΐας. Αυτό υποστήριξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της HSW, Αντώνιος Αγαπητός, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους για τις πρόσφατες τοποθετήσεις Γκριμάλντι αναφορικά με την τύχη της εταιρείας, η οποία βρίσκεται σε μια νέα φάση ανάπτυξης.
Ο ίδιος, σημείωσε ότι η διοίκηση της εταιρείας έχει ως βασικό στόχο να επιτυγχάνει θετικά αποτελέσματα προς όφελος του επιβατηγού κοινού και βέβαια των μετόχων της και τόνισε ότι η εταιρεία με τους χειρισμούς της διοίκησης κατόρθωσε να αναδιαρθρώσει τις δανειακές τις υποχρεώσεις με ορίζοντα το 2022, και έχει ήδη μπεί σε πορεία βελτίωσης της κερδοφορίας.
Στο πλαίσιο των γενικότερων σχεδιασμών της η εταιρεία πρόκειται να αναπτύξει γραμμές που θα στηρίξουν τα νησιά του Β. αιγαίου με αφετήριους λιμένες την Καβάλα και την Θεσσαλονίκη. Έτσι αύριο στη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ θα παρουσιάσει τα αιτήματα της για την υλοποίηση των νέων σχεδιασμών της, καθώς όπως τονίστηκε βασικός στόχος είναι η ανάπτυξη αυτών των νησιών. Ο ίδιος πρόσθεσε δε ότι από Καβάλα και Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με αυτά τα νησιά, κάτι το οποίο θα καλύψει πολύ σύντομα η εταιρεία.
Ειδικότερα, η εταιρεία στις γραμμές αυτές πρόκειται να δρομολογήσει ένα πλοίο επιβατηγό οχηματαγωγό το οποίο θα έχει υπηρεσιακή ταχύτητα 32 μιλίων με μεγάλη μεταφορική ικανότητα σε φορτηγά και οχήματα αλλά και ξενοδοχειακή υποστήριξη η οποία ταιριάζει απόλυτα στις γραμμές που θα καλύψει το πλοίο από Καβάλα και Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Β. Αιγαίου.
Παράλληλα, όπως ανακοινώθηκε η εταιρεία την επόμενη χρονιά θα βρεθεί με συν δυο ταχύπλοες μονάδες οι οποίες θα δρομολογηθούν για να καλύψουν τις ανάγκες σε προορισμούς που η εταιρεία έχει ανακοινώσει.
Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρείας αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον που έχει εκφράσει για τη δημιουργία ακτοπλοϊκής γραμμής από τη Σμύρνη προς τα ελληνικά νησιά και τη Θεσσαλονίκη.
Σημειώνεται ότι η ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία προ ημερών παρουσίασε στους αρμόδιους φορείς της γειτονικής χώρας ένα πλήρες συγκοινωνιακό δίκτυο, το οποίο θα καλύπτει τις ανάγκες και των δύο χωρών. Προϋπόθεση της δημιουργίας του δικτύου, όπως έχει τονιστεί είναι η δημιουργία ευνοϊκών και κατάλληλων προϋποθέσεων από την πλευρά των τουρκικών λιμενικών αρχών.
Αναφερόμενος στα ανωτέρω ο κ. Αγαπητός είπε ότι οι συνομιλίες πήγαν πολύ καλά, αλλά διαπιστώθηκαν δυσκολίες όσον αφορά την απόφαση από την τουρκική πλευρά για το άνοιγμα της γραμμής. Υπάρχουν είπε διάφορα θέματα που πρέπει να διευθετηθούν μεταξύ των οποίων και κόστος εισόδου-εξόδου και παραμονής ενός πλοίου που υπό άλλες συνθήκες θα καλύπτει μια τακτική γραμμή.
Εμείς έτσι το βλέπουμε, ως τακτική γραμμή και για αυτό το λόγο εάν και εφόσον υλοποιηθούν οι σχεδιασμοί, θα πρέπει αυτή η γραμμή να είναι κατ'' αναλογία των γραμμών που συνδέουν Ελλάδα με Ιταλία.