Το Spotify απέκτησε περισσότερους νέους συνδρομητές από το αναμενόμενο στο γ΄ τρίμηνο και προβλέπει δυναμική ανάπτυξη στο τρέχον τρίμηνο, καθώς η υπηρεσία streaming μουσικής επεκτείνεται σε περισσότερες αγορές.
Η εταιρεία, που στην αρχή της πανδημίας δέχτηκε πλήγμα λόγω της αποχής των χρηστών από τα μέσα μαζικής μεταφορές όπου πολλοί χρησιμοποιούσαν τις υπηρεσίες της, ανακοίνωσε σήμερα ότι όλες οι περιοχές έχουν επανέλθει πλήρως.
Με πάνω από τους διπλάσιους συνδρομητές σε σύγκριση με τον βασικό ανταγωνιστή της, την Apple Music, η εταιρεία επεκτείνεται ταχύτατα σε αγορές σε όλη την Ευρώπη και πιο πρόσφατα στη Ρωσία, αφού άρχισε να προσφέρει τις υπηρεσίες της στην Ινδία και τη Μέση Ανατολή το προηγούμενο έτος.
Το Spotify ανακοίνωσε ότι οι ώρες ακρόασης πλέον ξεπερνούν τα προ πανδημίας επίπεδα, καθώς οι χρήστες στρέφονται στη μουσική και στα podcast.
Οι συνδρομητές premium, που αποφέρουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων, αυξήθηκαν κατά 27% στο γ΄ τρίμηνο σε σύγκριση με έναν χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα 144 εκατομμύρια.
Η εταιρεία εκτιμά ότι μέσα στο δ΄ τρίμηνο θα φθάσει τα 150-154 εκατομμύρια συνδρομητές, ενώ πιστώνει την πρόσφατη αύξηση στο άνοιγμά της σε νέες αγορές, όπως η Ρωσία.
Τα έσοδα αυξήθηκαν στο γ΄ τρίμηνο κατά 14% σε 1,98 δις. ευρώ.