Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - Mytilineos αποτελεί τον οριστικό ανάδοχο για το έργο της κατασκευής συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Ο διαγωνισμός για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, είχε προκηρυχθεί το Φθινόπωρο του 2021, με την κοινοπραξία να προσφέρει έκπτωση 18,34%.
Η κοινοπραξία αναμένεται να υπογράψει τη σύμβαση του έργου την Τετάρτη 6 Ιουλίου, ημέρα κατά την οποία το σχήμα των δύο εταιρειών έχει προσκληθεί να προσέλθει στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ.
Το σχήμα έχει μειοδοτήσει και για το έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίου που είναι αρχικού προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ.
Το αντικείμενο του έργου
Το έργο του οποίου τη σύμβαση θα υπογράψει η κοινοπραξία στις 6 Ιουλίου περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.
- Τη φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.\Την εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.\Την εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.\
- Την εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών – Passenger Information System (PIS).
- Την εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας – Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).
- Την εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη.
- Την εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.