O μεγαλύτερος λιανικός πωλητής της Βρετανίας, η Tesco, ανέφερε πτώση 20% στα ετήσια προ φόρων κέρδη του 2020 καθώς τα κόστη για να προσαρμοστεί η εταιρεία στις συνθήκες της πανδημίας έφτασαν σχεδόν τα 900 εκατ. στερλίνες.
Τα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία βίωσαν αυξημένη ζήτηση το 2020, ωστόσο το κόστος μεταβολής των δραστηριοτήτων σε online υπηρεσίες επέφερε πλήγμα στην Tesco 892 εκατ. στερλίνες.
Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας μειώθηκαν κατά 19,7% σε ετήσια βάση στις 825 εκατ. στερλίνες, παρόλο που τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις.
Την ίδια ώρα πάντως, συγκριτικά με τους ανταγωνιστές της η Tesco ανέφερε αύξηση 6,3% στις πωλήσεις της, συμπεριλαμβανομένης αύξησης 7,7% στις βασικές της δραστηριότητές της στη Βρετανία.
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις της Tesco, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κεν Μέρφι δήλωσε ότι η Tesco έδειξε εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και ευελιξία.
«Ενώ η πανδημία δεν έχει τελειώσει ακόμα, είμαστε σε καλή θέση για να αξιοποιήσουμε το momentum της επιχείρησής μας. Διπλασιάσαμε το μέγεθος των online δραστηριοτήτων και μέσω της Clubcard, χτίζουμε μια ψηφιακή πλατφόρμα πελατών», πρόσθεσε ο ίδιος.