Θύμα επίθεσης χάκερ έπεσαν οι ιστοσελίδες personal banking της Lloyds, η οποία καταβάλλει προσπάθεια με τις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να εντοπιστεί ποιος βρίσκεται από τις κινήσεις αυτές, μεταδίδει το Reuters.
Η κυβερνοεπίθεση έλαβε χώρα πριν περίπου δύο εβδομάδες, στις 11 Ιανουαρίου μέσω DDoS, όπως δήλωσε πηγή στο ειδησεογραφικό πρακτορείο. Η επίθεση έλαβε χώρα, αφότου «βομβαρδίστηκαν» από πολλαπλά συστήματα σελίδες της τράπεζας με τεράστιους όγκους πληροφορίας, προκειμένου να υπερφορτωθεί ο διακομιστής. Ως εκ τούτου, για κάποιο χρονικό διάστημα οι πελάτες δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες, όπως ο έλεγχος του ισολογισμού τους ή πραγματοποίηση πληρωμών.
Οι επιθέσεις DDoS είναι συχνές στις περιπτώσεις χάκερ, που επιτίθενται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς με σημαντικές διαδικτυακές δραστηριότητες.
H βρετανική τράπεζα ανακοίνωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε εικασίες σχετικά με την αιτία της επίθεσης, ενώ ξεκαθάρισε ότι κανένας πελάτης δεν είχε απώλειες.
«Μόνο ένας μικρός αριθμός πελατών είχε προβλήματα», ανέφερε η τράπεζα σε δήλωσή της τονίζοντας πως στις περισσότερες των περιπτώσεων, εάν οι πελάτες επιχειρούσαν ξανά log in, τότε μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.
Τα τελευταία δύο χρόνια υπήρξαν παρόμοιες κυβερνοεπιθέσεις σε βρετανικές τράπεζες, μεταξύ των οποίων η Tesco Bank.
Πάντως, βρετανοί βουλευτές έχουν επικρίνει τόσο τις εν λόγω τράπεζες, όσο και τις ρυθμιστικές αρχές ότι έχουν κάνει ελάχιστα για να βελτιώσουν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο τους.